je moet de hele dag voor de computer zitten Vanochtend stond die er nog niet op en om 11.47 uur werd ie erop gezet en 3 kwartier later was de vraagprijs al geboden Zo krijg je nooit een auto
Ik denk dat er in Duitsland meer zijn dan in Zwitserland en dan de afstand natuurlijk, heb je wel eens 1500km gereden voor Jan met de korte achternaam dan weet je hoe dat voelt. Met Zwitserland heb je ook nog 10% invoerrechten
Alle autos in Zwitserland kregen voor aflevering een dinitrol behandeling. Met technische problemen zit ik niet zo dat kan allemaal gerepareerd worden, maar ik heb geen zin meer in plaatwerk en spuiten, dat heb ik genoeg gedaan. Je moet een klik hebben met een auto en dan kan soms een kleinigheidje het je tegen maken.
Voor mijn e24 heb ik ook in Duitsland gezocht en uiteindelijk vond ik mijn auto in Charleroi in Wallonie. Met mijn Jaguar hetzelfde, ik had verschillende contacten in Amerika en stond zelfs op het punt om naar L.A. te reizen, ben in Duitsland geweest en Frankrijk en kocht er