ITS ALIVE!!
Vandaag toch maar een tijdelijke kabel tussen de kabel die van de ign. control unit naar de diagonseplug loopt en de ecu nr1 aangesloten en ze loopt!
Ik kwam onderstaand schema tegen en het gaf me genoeg zekerheid om het aan te sluiten
Vanaf de ignition control module (onderin beeld) gaat vanaf nr 16 een signaal naar nr1 van de ecu: Groen, met een shield.
De ecu heeft dus op 1 een signaal nodig die vanaf de verdeler via de ignition control module naar de ECU loopt.
De LMM geeft de hoeveelheid benzine voor de injectoren aan, de ECU zorgt voor t open en dicht gaan van de injectoren.
Dus die aparte, groene kabel met aardeschild er omheen was dus wel degelijk origineel, toch een kabel teveel weggehaald
Maar goed, door deze fout wel weer veel geleerd en ik snap nu weer een stuk beter hoe een L-jetronic systeem werkt!
bedankt allemaal, eindelijk door om de auto verder klaar te krijgen voor de zomer!