Probleem Bobine

Vandaag weer verder bezig geweest aan mijn 628CSi (l-jetronic).
Hij gaat nu weer rond, relais was kapot.
Echter meet ik nu 2x 12v op m'n bobine.
Ik mag aannemen dat deze maar 1x 12v nodig heeft...
De min kabel gaat vanuit de bobine richting m'n zekeringbak en uiteindelijk komt deze bij mijn ECU terecht (pin 1).
Wie o wie kan mij helpen, bobine kan het niet zijn heb die al uitgewisseld met 2 andere exemplaren.
Ik zie wel dat die kabel ook met m'n tach (tellerbak?) te maken heeft.
Gr. Kevin.
Hij gaat nu weer rond, relais was kapot.
Echter meet ik nu 2x 12v op m'n bobine.
Ik mag aannemen dat deze maar 1x 12v nodig heeft...
De min kabel gaat vanuit de bobine richting m'n zekeringbak en uiteindelijk komt deze bij mijn ECU terecht (pin 1).
Wie o wie kan mij helpen, bobine kan het niet zijn heb die al uitgewisseld met 2 andere exemplaren.
Ik zie wel dat die kabel ook met m'n tach (tellerbak?) te maken heeft.
Gr. Kevin.