Ik ben op zoek naar een site waar ik het elektrisch schema kan vinden voor een de inbouw van een cruise control voor een type 1 E 24 bj 1981. Het betreft orginele cruise control voor dit type maar deze cruise control werkt via een vacuum pomp en niet zo als bij de nieuwere type,s met een elektromotor.
Ik heb gekeken op internet dan zie ik wel electrische schema,s voor een type 2 maar niet voor een type 1. Ik heb er wel eentje gevonden voor een type 1 maar daar stond de cruise control niet op want deze optie is vrij zeldzaam voor type 1. Ik ga er van uit dat ik met een schema van een ouder type E23 ook wel kan gebruiken als daar een cruise control op staat.
geef je email dan stuur ik alles wat ik heb het is 3.4 gig dan doe ik het in gedeeltes Of als je wacht dan zet ik morgen alle linken hier neer is ook makkelijk voor andere beemer rijders
Ik denk dat je aan een schema van de E23 niet veel hebt want de E23 heeft altijd een elektronische kilometer teller gehad en de eerste type E24 hebben een mechanische kilometer teller.