Alles technische onderwerpen en vragen over het m30 motorblok
Plaats een reactie

inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 11:17

Deze nacht??
hebben ze ingebroken in mijn e23.
het deurslot en contactslot zijn er proffessioneel? uitgehaad.
wss was de batterij leeg, waardoor hij niet aansloeg...anders was deze weg geweest..
hoe vervang ik nu mijn contactslot??

Image
Image

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 11:58

Gvd..kunnen ze dan echt niet van andermans spullen afblijven...

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 12:13

politie is net hier geweest.
ze hebben hier in de omtrek nog in 2 oude BMW ingebroben.
nu komen ze een sporenonderzoek doen op de wagen
er zou een bende uit Heerlen actief bezig zijn met diefstal van Bmw's de laatste dagen hier in de regio

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 12:51

Klote Roger! (BMW) Oldtimers zijn in trek, ik zou iedereen met een mooi exemplaar willen adviseren een GPS - track systeem in je auto te plaatsen....

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 13:26

e23eric schreef:Klote Roger! (BMW) Oldtimers zijn in trek, ik zou iedereen met een mooi exemplaar willen adviseren een GPS - track systeem in je auto te plaatsen....

Check ! Maar heb hem ook achter een andere beveiligde auto staan en dat alles achter een groot hek :geek:.

Advies: haal je bobinekabel er tussen uit.

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 14:56

heb hem net terug gestart met startkabels omdat de battery net niet genoeg stroom gaf om te starten. :angry:
anders was deze nu van eigenaar verwisseld . :angry:
ben blij dat ik ook eens met een lege batterij heb gestaan..... nu kan ik er om lachen maar is eerste keer dat mijn E23 mij in de steek liet..... en das mijn geluk geweest :P
ze staat nu veilig achter een gesloten poort met de rest

Re: inbraak in mijn E23

di 05 jul 2016, 16:37

Er worden bij bosjes oldtimers gestolen in Limburg.
Mustangs,corvettes.bmwees.paar weken geleden in Deurne nog een c kadett aero.

Je hebt voortaan schrik dat je je auto wast op straat...want als dat tuig t ziet...hoop er echt 1 aan te treffen
Bij 1 van mijn autos...Kan ik in 1x al mijn agressie,frustraties ect kwijt. :devilish:

Zorg maar dat je er als een waakhond bij blijft liggen Roger,want ze komen anders terug.

Re: inbraak in mijn E23

wo 06 jul 2016, 08:48

Inderdaad vaak komen ze terug en soms wel 2x :idea:.

Re: inbraak in mijn E23

wo 06 jul 2016, 09:30

zal er als waakhond bijzitten graad.
en als ze trg komen hoop ik dat ik hen kan betrappen..
voor hun gezondheid zal het allesinds niet goed zijn
:devilish:

het rara aan dit euvel was dat ik eerst geen aangifte wilde doen .. wat doet de politie uiteindelijk.
dan toch de gemeente politie gebeld.. na overleg moest ik de 101 bellen.
deze komen ter plaatse voor vaststellingen.
plots word er over en weer gebeld en mag er niet meer aan mijn wagen geraakt worden.
de gerechtelijke onderzoekers worden gebeld.
mijn wagen is dan op DNA sporen en vingerafdrukken onderzocht.
hahaaa was net zoals in een film met moord.... heel de buurd stond op straat te kijken

Re: inbraak in mijn E23

wo 06 jul 2016, 11:26

"" mijn wagen is dan op DNA sporen en vingerafdrukken onderzocht.
hahaaa was net zoals in een film met moord.... heel de buurd stond op straat te kijken ""

Nou, gezien de beschadigingen kun je het wel moord op je auto noemen. Ik hoop dat de politie de bende te pakken krijgt. Hoop dat het met je auto en jou goed komt.
Groeten, Danny

Re: inbraak in mijn E23

wo 10 aug 2016, 19:20

How zeker, ingebroken in uwe e23, mijne staat hier bijna altijd met de sleutel op ( had ik beter nie gezegd hahaha ) moet ik hem ook maar beter afsluiten, gelukkig op mijn vakantie al mijn auto's binnengezet of bij moeder op de hof achter gesloten poorten, amaai opletten dus hier in de buurt, ik heb nog een paar stuurkollomen liggen met sleutels als je er mocht zoeken.
Plaats een reactie