Die hard
hoi voordat ik los ga met vervangen eerst maar eens een berichtje posten met de problemen want wellicht hebben jullie nog goeie tips en weten jullie adresjes voor onderdelen.
Wat moet er allemaal aan gebeuren;
1; bij remmen licht het handremlampje 1 sec op. remdruk bol waarschijnlijk de oorzaak.dit gevonden op dit forum
2; bij stationair zit er een klonk geluid in tot je de koppeling intrapt.volgens een vriend is dit het lager van de versnellingsbak niet duur wel een hoop werk.
3; Bij richting aangeven gaat het lampje in het dash eerst fel knipperen en dan steeds zwakker.
4; bij koude start loopt motor heel laag en rommelig in toeren en slaat dan af.waarschijnlijk de porueze koelslangen op koude start ventiel (deze besteld bij dealer)
5; 1 elektrisch raam doet niets zowel met schakelaar in voorconsole als schakelaar in achterdeur.
6; voor en achter bumper gedeukt.uitdeuken of nieuwe gebruikte plaatsen
7; nieren gedeukt.moeten vervangen worden
8; nederlandse gebruiksaanwijzing zoeken.ik heb nu een italiaanse maar snap er niks van lijkt wel een pasta gerecht.
9; groot onderhoud olie- filters-riemen
10; gaatje in uitlaat lassen
11; als ik nog geld heb een occasion leder int er in zetten liefst creme kleurig.
12; stuur trild bij 120 km
13; houd in bij 240 terwijl de teller tot 260 gaat
en ik kom nog wel wat tegen denk ik.
als er mensen zijn met tips over onderdelen occ interieurs ed alles is welkom.
mijn dank is groot
Wat moet er allemaal aan gebeuren;
1; bij remmen licht het handremlampje 1 sec op. remdruk bol waarschijnlijk de oorzaak.dit gevonden op dit forum
2; bij stationair zit er een klonk geluid in tot je de koppeling intrapt.volgens een vriend is dit het lager van de versnellingsbak niet duur wel een hoop werk.
3; Bij richting aangeven gaat het lampje in het dash eerst fel knipperen en dan steeds zwakker.
4; bij koude start loopt motor heel laag en rommelig in toeren en slaat dan af.waarschijnlijk de porueze koelslangen op koude start ventiel (deze besteld bij dealer)
5; 1 elektrisch raam doet niets zowel met schakelaar in voorconsole als schakelaar in achterdeur.
6; voor en achter bumper gedeukt.uitdeuken of nieuwe gebruikte plaatsen
7; nieren gedeukt.moeten vervangen worden
8; nederlandse gebruiksaanwijzing zoeken.ik heb nu een italiaanse maar snap er niks van lijkt wel een pasta gerecht.
9; groot onderhoud olie- filters-riemen
10; gaatje in uitlaat lassen
11; als ik nog geld heb een occasion leder int er in zetten liefst creme kleurig.
12; stuur trild bij 120 km
13; houd in bij 240 terwijl de teller tot 260 gaat

en ik kom nog wel wat tegen denk ik.
als er mensen zijn met tips over onderdelen occ interieurs ed alles is welkom.
mijn dank is groot