Godfried schreef:ja ik zit bij het verkeershandhavings team Haaglanden Het voordeel hiervan is dat ik met mijn dienstwagen zo hard kan rijden als ik wil Meestal achter gasten zoals jij aan, waarvan ik dan hun rijbewijs in beslag neem. er is inmiddels melding gemaakt van het dubbele kenteken alsmede onrechtmatig voeren van een blauwe nummerplaat en niet te vergeten het witwassen van zwartgeld!!!!!!
Je mag niet zo hard rijden als je wilt in een dienstwagen en Graad wast geen zwart geld wit, hij geeft het uit.
graad schreef:kom je dan meteen gezellig op de koffie bij mij,meneer de agent,heb ik een heel leuk kadootje voor je,vraag maar aan je colegas in brabant
Tuurlijk Graad, Koffie gaat er altijd in! Als je genoeg hebt neem ik mijn vrienden van het arrestatie team mee ? Mag je gelijk een ritje in een Mercedes maken en kado's?? ik ben er gek op
Hey Graadje.. wel eens een AT bezoekje gehad... Hahaahha Gaat je heel lang heugen. Voor dat jij je oogjes open hebt zit je al geboeid met een zak over je kop in een dikke Mercedes