Ik sprak op de meeting met een vader & zoon die in het bezit waren van resp. een E30-325i Touring en een E30-320i, origineel NL ! Beide waren in onberispelijke staat en niks op aan te merken.....
Beide waren in de ban van de originele opties die destijds werden aangeboden. Bijna alles ( de mogelijke) opties zaten op deze BMW's, van stoelverwarming tot ski-luik en van electrisch dak tot een nood- knop om de spanning/electricteit uit te zetten. NOG NOOIT GEZIEN !! Wie wel ?? De functie hiervan ontgaat mij (en hun) een beetje...
Ze misten beide nog wel de Airco....Maar die werden nog ingebouwd, want dan moet het front ook aangepast worden. Beide mannen moeten wel verschrikkelijk veel tijd (en geld) hebben besteed om deze werkelijk prachtige bolides in deze staat te brengen/houden. Hulde aan deze beschermers van het BMW erfgoed. Mijn zeer gemeende complimenten.
die van jou is ook bijzonder graad de e12 dan erg mooie kleur en had idd veel bekijks in st anthonis. Mijn zwager had 4500 euro geboden maar volgens robert was dat absoluut te weinig
graad schreef:dat zijn zeer zeker bezondere exemplaren
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
jongens wie weet dit? waarom zit bij sommige bmws op de veerpoten zo ruw geribbeld gelast? gekit? naden.Ik zag er op het treffen ook weer een aantal.Op de foto van de touring kun je dat bovenaan goed zien. ik denk dat ie dan schade heeft gehad of roest, lijkt mij niet origineel bmw.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.