Ik heb een Franse 745i. Inderdaad met gele lampen. Zelfs de mistlampen voor zijn geel. Je ziet er geen ruk mee, maar toch laat ik het lekker zitten
De dimlicht-units zijn de normale; hier zit een gele h4-lamp in. De grootlichtunits hebben een ingebouwd geel filter; hier zit dus een normale "witte" lamp in De mistlampen zit een gele reflector in met een "witte" lamp.
Heb dus geen geel glas zoals ik eerder berichtte, moet toch eens aan een brilleke......
Da's grappig. Bij mij is het precies andersom dan bij payday. Bij mij zijn de grootlichtunits dus normaal helder glas, met gele lampen, in de andere zit een ingebouwde gele filter (met standaard lampen). grt, Johan
begrijp ook nog steeds niet waarom het grootlicht deel van de H4 lamp niet benut word (zou een hoop licht meer schelen)dan alleen de binnenste lampen met H1
ze hadden dan net zo goed een enkele H1 lamp in de koplampen kunnen doen zoals bij de E24
Maar zou dit wel zo willen maken dat de H4 gebruikt word waar die voor gemaakt is dim/grootlicht zal best wel wat schelen want Xenon in dit soort auto's ziet er niet uit vind ik zelf
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op wo 18 jul 2012, 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
dit zijn nog oude lampen de H1 en H4 hebben nu gewoon geel glas gekregen ,zelf in de Renault en peugeots altijd Philips all weather lampen gehad die geven min of meer geel licht maar ook meer licht dan die oude met het filter maar er gaat niets boven X-treme power of bluevision wat licht opbrengst betreft van de gloeilampen
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
MARTINE34 schreef:begrijp ook nog steeds niet waarom het grootlicht deel van de H4 lamp niet benut word (zou een hoop licht meer schelen)dan alleen de binnenste lampen met H1
ze hadden dan net zo goed een enkele H1 lamp in de koplampen kunnen doen zoals bij de E24
Maar zou dit wel zo willen maken dat de H4 gebruikt word waar die voor gemaakt is dim/grootlicht zal best wel wat schelen want Xenon in dit soort auto's ziet er niet uit vind ik zelf
Heb ik bij mijn 7 gedaan, gewoon groot licht doorverbinden met het grote licht van de buitenste koplampen, geeft inderdaad een berg licht.
BMW 528i 1996 BMW 635 CSi 1984 Kawasaki ZX10 1989 BMW 525d high executive
doorverbinden met grootlicht zal niet helemaal de bedoeling zijn ! dan brand de H4 en op dimlicht en tegelijk op de grootlicht gloeidraadje dus lampje word heter cq teheet de branduur word een heel stuk korter aangezien de lampjes niet goedkoop zijn die ik gebruik heb ik dit nog maar niet gedaan is het H4 lampje ook niet op ontworpen om op de dubbele gloeidraad te branden ,bij normale auto,s brand de
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Die blue vision of x-treme power geven vast meer licht, zelf je beurs wordt er een stuk lichter van . Als ik zo eens even google ben je voor 4 lampjes alweer gauw 120 euri's of zo kwijt. Maar dan heb je vast ook wat
johan728 schreef:Die blue vision of x-treme power geven vast meer licht, zelf je beurs wordt er een stuk lichter van . Als ik zo eens even google ben je voor 4 lampjes alweer gauw 120 euri's of zo kwijt. Maar dan heb je vast ook wat
niet alles in
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT