mijn e24 had lege batterij . ik plaats nieuwe batterij erin en 3 weken later plots s'morgens terug leeg . de wagen word dagelijks gebruikt . nu merk ik wel dat mijn deurslot verwarmd is!!!!! kan dit de oorzaak zijn ??? hoe werkt zo een verwarmd slot ??? of hoe meet ik een stroomverlies . bij plaatsing nieuwe batterij is er controle gedaan en de laadspanning was 12v , dus is de alternator ok .
Laatst bijgewerkt door carina op di 11 feb 2014, 11:39, in totaal 3 keer bewerkt.
waar ze de batterij geplaatst hebben , hebben ze de meting gedaan, en alles was oke met de laadspanning die 12v was, mij werd verteld dat dat een heel goede waarde was in vergelijking met nieuwe auto's die +12,..V zouden hebben . moest de laadspanning niet goed zijn , zou het geen 3 weken duren vooralleer batterij terug leeg zou zijn ??? is mijn idee toch ??
tot hier toe weet ik niets , enkel dat het deurslot opwarmd . kan dat de oorzaak zijn .??? dat is toch ook een verbruiker , hoe werkt zo een slot , wanneer warmt het en wanneer niet ????
dat van mij is regematig warm , ook s'morgens als ik bij de auto kom , of tijdens rijden als ik uitstap is dat warm . dat zal de oorzaak zijn van een lege batterij thanks arie
carina schreef:dat van mij is regematig warm , ook s'morgens als ik bij de auto kom , of tijdens rijden als ik uitstap is dat warm . dat zal de oorzaak zijn van een lege batterij thanks arie
ik denk datje indeze de oorzaak zelf al hebt gevonden/aangeeft
de zekering er uithalen en kijken oftie dan wel warmword cq de Accu leegslurpt
en een calcium batterij!,dit is ook zeker net zo belangrijk om te weten of je die hebt ja of nee ivm de laadspanning die moet bij deze accu's namelijk hoger zijn dan bij lood accu's anders krijgtie hem nooit volgeladen
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
wist niet hoe het werkte . door de uitleg van arie word alles duidelijk. waarschijnlijk gaat dat warmte contact blijven haken , waardoor het constant warmt .. of zo iets . weet jij welke zekering het is ??? voor de accu .. dat ga ik navragen of het lood of calcium is