Alle problemen, storingen en vragen over het gebruik van het forum, plaats je hier
Plaats een reactie

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 15:42

Ik wil toch wel even zeggen dat dit een mooi en interessant forum is waar heel veel te doen is. Als je naar andere fora kijkt is hier een grote bedrijvigheid waar andere half dood zijn. OP een ander forum vroeg iemand iets over remmen. Ik heb toen een uitgebreid antwoord gegeven met fotos. Na een maand was er nog geen reactie, toen heb ik alles er maar weer vanaf gehaald.
Dat is hier niet. De mensen zijn geinteresseerd en van alle kanten komt er hulp
Toch hartstikke leuk, ook voor de moderatoren en forumleden
Dank, Dank, Dank :thumbsup: :wave:

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 17:40

Menig e23 liefhebber, klikt eerst op deze site bij thuis komst, althans
ik in ieder geval wel!

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 19:11

ik ook ;)

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 19:58

S'ochtends als ik op de zaak kom met een bakkie , en s'avonds , en ook tussendoor.
Beetje verslavend :mrgreen: :mrgreen: :clap: :clap: :clap:

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 21:37

Dan ben ik niet de enige , gehe :clap: :clap:

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 22:03

Leuk om te horen, is alle moeite dus zeker niet voor niets. Mike, Wim en Bert zijn er ook druk mee, en het is fijn als dat gewaardeerd word :)

Re: t gaat goed met t nieuwe forum

wo 22 dec 2010, 23:46

ik heb al lang geen e23 meer... kom toch elke dag nog ff buurten :mrgreen: maaruh,,, die foto van Femke kon toch echt nie ... met die rare pruik en zo.... :dizzy: :wacky:

Re: Het gaat goed met 't nieuwe forum.

do 23 dec 2010, 08:02

Ik ben ook dagelijks meerdere keren te vinden op dit forum, leuke sfeer, leuke gasten en de E23 gaat waarschijnlijk niet meer weg dus........
en de E24 ook niet hoor.....

Re: Het gaat goed met 't nieuwe forum.

do 23 dec 2010, 10:29

Het gaat hier goed! Ik ben dan ook blij met de inzet van de mensen achter de schermen.

Re: Het gaat goed met 't nieuwe forum.

do 23 dec 2010, 16:49

Ik kom pas sinds kort op dit forum maar zoals eerder ook al aangegeven is wordt je hier goed geholpen en er wordt ook altijd wel inhoudelijk gereageerd.
Keep up the good work!
Plaats een reactie