Alle problemen, storingen en vragen over het gebruik van het forum, plaats je hier
Plaats een reactie

toegang website

di 26 jul 2011, 09:01

Ik krijg sinds enkele dagen geen verbinding met de website voor de fototool http://www.bmwe23.nl
Zijn er meer mensen die niet kunnen verbinden?

Re: toegang website

di 26 jul 2011, 11:12

Hallo Robert,

werkt bij mij ook niet, daarom heb ik een direkte link in mijn favorieten die naar het forum verwijst !

gr,
Mark

Re: toegang website

di 26 jul 2011, 12:22

Inderdaad, hier werkt de site ook niet, sinds gisterenavond. Zelfs niet op mijn PC met Linux Mint 11 met Firefox :P

Re: toegang website

di 26 jul 2011, 13:18

ik gebruik die nooit :Peace:

Re: toegang website

di 26 jul 2011, 14:01

hoe kom je dan bij het fototool graad

Re: toegang website

di 26 jul 2011, 15:14

ik heb fotobucket...........en dan direct link tussen rimg plaatsen....grz graad

Re: toegang website

wo 27 jul 2011, 14:42

Dat klopt, ik heb de server voor mijn vakantie uit gezet ivm verwacht onweer, na mijn vakantie is de Fototool weer beschikbaar en zullen alle plaatjes die via die zijn geupload ook weer werken. Sorry voor het ongemak, groeten vanuit een (op dit moment, zonnig Spanje)

Re: toegang website

do 28 jul 2011, 20:34

Okee. Sorry Cees dat ons pap (Tiny) je lastig viel op vakantie met vragen over de cilinderkop die we nu aan het reviseren zijn. Veel plezier daar in Spanje!

Re: toegang website

za 30 jul 2011, 12:55

Geen probleem Stig. Is alles nog gelukt ?

Re: toegang website

za 30 jul 2011, 20:09

Ja, lukt prima. Bedankt voor de uitleg :) We zijn nou bezig de kop schoon te maken. De koolaanslag is al bijna verwijderd. Het ziet er uit dat de kop en motor in totaal nog niet eens zo ver versleten waren. De klepsteelrubbers gaan we in ieder geval vervangen, de rest kijken we nog. Aan het eind van deze zomer loopt hij weer als een nieuwe, is de bedoeling. Ik zal er eens een projecttopic voor aanmaken als ik tijd heb.
Plaats een reactie