Alle problemen, storingen en vragen over het gebruik van het forum, plaats je hier
Plaats een reactie

Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 02:03

Wat is de definitie van "forum";

forum
` fo - rum (

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 07:39

:D :clap: :D :clap: :Peace: :Peace:
Niks aan toe te voegen.

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 08:15

Registreren is altijd een drempel. Vaak denk je dan, laat maar zitten... Ik vond die openheid vanaf het begin dat ik keek een goede zaak!
Gelijk viel mij de behulpzaamheid en de wil om kennis te delen me op!
Een aantal jaren geleden toen ik me met Oldtimer BMW's ging bezig houden kwam ik 'per ongeluk' op dit forum terecht. En gelijk was mijn interesse aangewakkerd! Een half jaar later kocht ik mijn eerste e23. Ik kan alleen maar zeggen ga zo door en dat er nog maar veel liefhebbers bij mogen komen! Dit forum is reclame voor de e23! :clap: :Peace:
Laatst bijgewerkt door e23eric op ma 13 feb 2012, 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 08:48

Ik ben ook zeer tevreden met dit forum.
Enig puntje van kritiek is dat ik vind dat er in sommige topics nogal ver wordt afgedwaald.
Daarom heb ik op een ander forum waar ik vaak kom een "Afdwaaltopic" gestart waar je alles in kwijt kunt.
Geloof dat dat topic na 5 jaar al 6000 pagina telde :lol:

Misschien ook een ideetje voor hier?

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 10:39

:clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 16:57

De reden dat ik hier ben gaan meedoen is idd de openheid, en de gedeelde interesse in BMW , en dat je geen concours wagen hoeft te bezitten om aan dit leuke forum deel te nemen. ook ik ben blij met de forums moderatoren en natuurlijk @cees!!

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 17:37

inderdaad, een prachitg mooi open forum. door al die gesloten forums blijft er veel informatie verborgen voor mensen die ich niet overal aan willen melden.

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 20:16

Echt wel fijn zo'n open forum.
Iedereen is behulpzaam en meelevend en dat geeft een warm gevoel.
Zeker de moeite waard dus!

:clap:

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 21:41

Inderdaad, er is niets zo irritant als een forum waar moderators constant lopen ingrijpen en er 10.000 regels zijn waar je je aan moet houden.

:clap:

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 22:17

Dat is ook toevallig, Hebben we net een quad aangeschaft en ons aangemeldt op 2 forums. En wat blijkt? Het E23 forum steekt met kop en schouders uit boven het ene en iets minder boven het andere, qua openheid , respect en regeltjes. :clap: :clap: Mooi zo laten. ;)

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 22:39

+100 :clap: :clap: :clap:

Groeten Bart

Re: Doelstellingen behaald ?

ma 13 feb 2012, 23:22

zeker voor eigenaren met twee linker handen (zoals ondergetekende) is dit forum zeer waardevol!
daarnaast ook zeer onderhoudend en soms positief verbazingwekkend

chapeau voor Cees en de modators :clap:
ga zo door

Lingewhale

Re: Doelstellingen behaald ?

di 14 feb 2012, 09:32

Buiten de handige info om,ook erg belangrijk voor de sociale contacten.Sinds mijn WAO was ik wat dat aangaat in een gat gevallen,en daar hebben jullie mij weer uitgetrokken.Ik heb hier fijne mensen en nieuwe vrienden leren kennen :D .Dank hiervoor :clap:

Re: Doelstellingen behaald ?

vr 17 feb 2012, 20:07

Cees,

Ik denk dat je wat dat betreft het vraagteken in de titel wel weg kan halen.

Zelf ben ik tegenwoordig niet meer zo vaak te vinden hier (Zoonlief, werk, enz), maar lees af en toe met plezier mee. Heb wel eens topics voorbij zien komen om mensen die alleen maar lezen, en af en toe wat plaatsen te verwijderen als lid, maar dan schiet je het doel van een forum ook weer voorbij. Gelukkig gebeuren dat soort dingen hier dus niet. Er wordt op dit forum veel kennis en tips over alles van de E23 gewisseld, en dat lijkt me het belangrijkste ervan. Vooral de topic over de gewijzigde wetten voor de oldtimerregeling trok veel aandacht bij o.a. mijn collega's. Dus zelf mensen met een ster en bliksemschichten op de auto vinden hier nuttige info.

Dus ook ik wil zeggen aan jou en de moderators; Het gaat geweldig en blijf vooral zo doorzetten.

Ido