Het is nu ma 29 apr 2024, 23:03


Korte storing

Alle problemen, storingen en vragen over het gebruik van het forum, plaats je hier
  • Auteur
  • Bericht
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Korte storing

Berichtwo 11 apr 2012, 10:46

Vandaag kan ons forum slecht bereikbaar worden of zelfs helemaal uitvallen, reden is een update door PHPBB3 het bedrijf welke ons forum host.

Helaas, na een erg lange uptime zijn we zojuist tegen een probleem met onze opslag aangelopen. Gevolg: talloze servers niet meer beschikbaar, waaronder de server waarop de fora gehost worden. Vervelend? Ja! Iets aan te doen? Nee, alhoewel we wel gaan onderzoeken waar de opslag exact faalde. Klagen? Ga je gang, maar daar gaat niemand blij van worden. Accepteer dat het vanavond mogelijk op bepaalde tijden erg traag gaat. Morgen weer een (forum) dag. Gr. Team phpBB3.nl
Freude am Fahren
Offline

BM_Whale

Die hard

  • Berichten: 331
  • Geregistreerd: vr 19 nov 2010, 23:31
  • Woonplaats: Helmond

Re: Korte storing

Berichtwo 11 apr 2012, 23:22

Cees, phpBB3.nl,

Zeiken als iets niet werkt is altijd erg makkelijk. Ik wil hier graag even melden dat ik blij ben met de lange periodes dat het hele spelletje vlekkeloos werkt. Dat maakt het een stuk makkelijker om een incidentele storing te accepteren.

Ik vergelijk het maar met Vodafone, waar ik al zo'n 15 jaar het mobile abbo heb. Altijd anderen zien falen als er ergens in de Eiffel of Ardennen gebeld moest worden, al die ellende is me bespaard gebleven. Nu treft mij 1x een incident. Jammer, maar onder zulke omstandigheden best te accepteren.

Op naar het volgende record van uptime zodat we blije forumgebruikers blijven.
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Re: Korte storing

Berichtdo 23 jan 2014, 13:25

Glasvezelstoring in Almere-Stad zorgt voor uitval van website en FotoToolhosting. Vanaf 11:00 vanmorgen zijn beide niet meer benaderbaar, reden is een storing bij KPN. Hopelijk zal in de loop van de dag de site en FotoTool weer bereikbaar worden.
Freude am Fahren

Keer terug naar Forumgebruik

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron