Als je eigenaren dit soort verkoopbedragen kunt beloven (en waarmaken) dan komen dit soort zeldzame auto's wel los. Vraagprijs lijkt me veel te hoog. Auto met 30.000 km is niet nieuw, wel zeldzaam, maar 30.000 km is een gebruikte (mooie) auto.
Leitner verkoopt "exclusief" en positioneerd zichzelf dan ook op die manier. Autohan doet hetzelfde. En blijkbaar is er een markt voor gezien zijn (hun) voorraad en verkoop. Ik vind het erg veel geld maar ik kan echt niet inschatten wat reeel is. Zo vind ik het ook erg moeilijk om aan een 745i met maar 50 K km op de teller een prijs te zetten.
Leitner gaat alleen voor het beste. Op het 7 forum (zit ie ook) heeft ie wel eens aangegeven op wat voor punten hij een auto liet staan. Er stonden namelijk wel eens leuke E38 ers met mooie km standen op de buitenlandse advertentiesites maar die wou hij dan niet.
Die goeikopere heeft de makkelijk te wisselen USA bumpers, dus samen met een set gewone koplampen en van voren verlaagd heb je een vette bak dacht ik zo. O, ja ik was de amg velgen nog vergeten.