De Saab staat op MP. Als ik die wil schorsen heb ik geen auto.... Deze kost niets in de wegenbelasting en rijdt op gas. Daarom tijdelijk. Wil zo'n ding niet houden.
Dit is idd een hele mooie, als die ook motorisch 100% is zou het zonde zijn om hem als "tijdelijke" auto te kopen. Misschien kom je daar wel achter als je erin gereden hebt
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
zerotolerance schreef:En ik ga niet meer kijken, de W116 werd mij niet aangeraden.
En nog wat dingen....
zag er toch niet verkeerd uit zo op de fotos,maar de prijs was niet duur,dus er zal inderdaad wel een addertje onder t gras zitten zero mischien een goed besluit (of niet )
Ik heb wel vaker auto's bekeken die op de foto er aardig uit zagen.
De W116 is niet mijn ding, maar belastingvrij en op gas vind ik voor een tussenoplossing nog wel wat als het geen gigantische investering is. Ik moet zoiets ook weer redelijk kwijt kunnen raken.
nou zuinig, mag blij zijn als ie 1 op 10 haalt... motortje en koppeling zijn versleten. Nu zijn die 2ehands niet duur, voor 250 euri heb je een blok en bak, maar dan moet ie er nog wel in....
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....