Alvast hartelijk dank mannen!!!
Ik zit zelf sinds afgelopen week weer voor mijn werk op zee en mijn vader is nu van tijd tot tijd bezig met de auto... Tenminste, als ie hem meekrijgt van mijn vriendin

"denk als de koppelomvormer kuren heeft.......dat je dat dan zeker moet voelen...............ook bij 20km/pu of 50km/pu
en dat afslaan..............mischien heeft ie een beurtje nodig......."
De trillingen doen zich inderdaad ook bij lage snelheden voor. Het begint direct bij het accellereren en is het beste te voelen in de eerste, tweede en derde trap. Daarna wordt het minder, om vervolgens bij constante hogere snelheid weer terug te keren. Hij trilt dan niet continu, maar meer als een soort resonantie om de paar seconden heftig en dan weer minder.
"welkom, heb ook eens zoiets gehad met een e21... bleek na heel wat uurtjes speurwerk dat een remklauw heel iets bleef hangen op een heel iets kromme remschijf... tijdens het remmen was er niets te voelen"
Heb de remklauwen en schijven inmiddels gecheckt, maar niks bijzonders kunnen bespeuren...
Ik was ook zeker niet van plan om die 3 traps automaat te installeren. Mijn vader's 6 heeft er zo een en dat is inderdaad verre van comfortabel vergeleken bij een 4 traps

Weet er iemand of het wel mogelijk is om alleen de koppelomvormer van die 3 traps over te zetten om zo uit te kunnen sluiten dat hem daar het probleem zit???
Groeten,
Kenny