Van 'gewone' 4 traps automaat naar sport automaat bak

Ik las net wat over automaatbakken, en jullie hebben er verstand van zo te zien
Voor de ombouw [e28 520a=>535a] die ik doe komt er een andere automaat bak in de auto. Het zal van een 520a naar een 535iA zijn.
Bij de 520 hoort een 4HP22 (4HP22-WB ?)bij de 535iA de ZF4HP22 EH(sportbak). Nu hoort er een computer bij de automaatbak

Mijn vraag is eigenlijk; wat moet allemaal mee vervangen voor de ombouw? De bak (met de computer er in) wordt verwisseld. Ik begrijp echter dat een sportbak nog iets met de aansturing heeft wat een gewone 4hp22 niet heeft. Als ik naar de aansluitingen in de auto kijk zijn er geen verschillen in de bedrading... Zal het werken wanneer ik de sportbak op de kabelboom van de 520 aansluit? De ECU van de M30 is dan al gemonteerd natuurlijk. Ik hoop dat jullie een antwoord weten. Ik stel de vraag hier omdat er in de E28 minder automaten geplaatst zijn als in de E23, dus jullie zouden er meer ervaren mee kunnen zijn...

Voor de ombouw [e28 520a=>535a] die ik doe komt er een andere automaat bak in de auto. Het zal van een 520a naar een 535iA zijn.
Bij de 520 hoort een 4HP22 (4HP22-WB ?)bij de 535iA de ZF4HP22 EH(sportbak). Nu hoort er een computer bij de automaatbak

Mijn vraag is eigenlijk; wat moet allemaal mee vervangen voor de ombouw? De bak (met de computer er in) wordt verwisseld. Ik begrijp echter dat een sportbak nog iets met de aansturing heeft wat een gewone 4hp22 niet heeft. Als ik naar de aansluitingen in de auto kijk zijn er geen verschillen in de bedrading... Zal het werken wanneer ik de sportbak op de kabelboom van de 520 aansluit? De ECU van de M30 is dan al gemonteerd natuurlijk. Ik hoop dat jullie een antwoord weten. Ik stel de vraag hier omdat er in de E28 minder automaten geplaatst zijn als in de E23, dus jullie zouden er meer ervaren mee kunnen zijn...