Vermogen schatten gaat heel goed ... met een testbank. Laat de uitdraai maar zien (en dan wel het vermogen aan de achterwielen aub). Topsnelheid inschatten gaat ook heel makkelijk, in Duitsland op een vlak stukje en aflezen van de TomTom (of andere navigatie), zit er nooit heel ver naast. Groeten, Pieter
maar je dnt toch niet dat deze auto 260km/h haalt terwijl een m5 met handbak laat staan een m635 dat niet eens haalt en dit is een automaat?
en het opgegeven vermogen is altijd aan de krukas toch? ze meten het aan de achterwielen en tellen een bepaald percentage (afhankelijk van enkele variabelen als handbak of automaat) bij op, of zit ik verkeerd?
met kleinere velgen(en ook kleinere banden, waardoor de bandenomtrek kleiner wordt), is de tellerafwijking groter, de wielen draaien bij dezelfde snelheid vaker. Daardoor geeft de teller meer aan.
ik had het ook over om die snelheid te halen kun je beter grote wielen monteren ,ik heb nu ook op de E23 tegrote bandenmaat moet op de teller 10-20 zachter rijden anders zit ik met alles boven de max
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Het vermogen klopt geen zak van, met een spaghetti en een chip kun je zonder andere (nokkenas, brandstofdruk, injectoren) maatregelen nooit meer dan 7 a 10 pk winnen aan het vliegwiel. De stoelen horen niet in de auto, en hij ziet er van binnen wat 'onverzorgd" uit voor zoveel geld