Nou nou martin...ligt eraan hoe je dr mee omgaat! Ik spuit minute auto om de 2dagen af,en met de winter elke dag!als ik zie hoeveel troep-modder er bij de meeste aanhangt,wielkasten e.d,dan rot een audi nog! Wha ha Ik heb er laatst 1 gehad,een V8...maar geen suxses voor mij!heeft me veel geld gekost!geef mij maar een usa V8!
tuurlijk maar niet iedereen spuit zijn auto af om de twee dagen,of is er even netjes/zuinig op
maar zo roest vrij is een BMW namelijk ook weer niet he ,dat heb ik in de loop der jaren wel gemerkt/ondervonden heb vier E39's gehad waarvan de tweede met bijna 6ton op de teller het mooiste/netste en roestvrije was
er zijn V8en die veel mooier lopen/klinken dan een BMW V8
maar het is wel een dik ding zo ,en een mooie kleur ook ff M5 velgen eronder of brytons
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op do 20 feb 2014, 17:56, in totaal 1 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT