Switch to full style
Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
Plaats een reactie

Deze wil ik nog een keer als een winterauto

wo 19 feb 2014, 21:26

http://link.marktplaats.nl/m771736846

dikke V8!

Re: Deze wil ik nog een keer als een winterauto

wo 19 feb 2014, 23:05

voor welke winter :?: :mrgreen:

maar het is BMW he deze types roesten ook :P

do 20 feb 2014, 10:33

Nou nou martin...ligt eraan hoe je dr mee omgaat! Ik spuit minute auto om de 2dagen af,en met de winter elke dag!als ik zie hoeveel troep-modder er bij de meeste aanhangt,wielkasten e.d,dan rot een audi nog! Wha ha
Ik heb er laatst 1 gehad,een V8...maar geen suxses voor mij!heeft me veel geld gekost!geef mij maar een usa V8!

do 20 feb 2014, 10:51

Haha

tuurlijk maar niet iedereen spuit zijn auto af om de twee dagen,of is er even netjes/zuinig op :P

maar zo roest vrij is een BMW namelijk ook weer niet he ,dat heb ik in de loop der jaren wel gemerkt/ondervonden
heb vier E39's gehad waarvan de tweede met bijna 6ton op de teller het mooiste/netste en roestvrije was :roll:

er zijn V8en die veel mooier lopen/klinken dan een BMW V8 :P

maar het is wel een dik ding zo ,en een mooie kleur ook ff M5 velgen eronder of brytons 8-)
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op do 20 feb 2014, 17:56, in totaal 1 keer bewerkt.

do 20 feb 2014, 16:38

Nee, ik snap niet dat mensen roepen dat de luxe Volkswagen (lees Audi) zo geweldig is...
Heb je wel eens de voorspatborden van een A6 bekeken?

Ik vind dat de top van de VAG-groep qua bouwkwaliteit nog lang niet kan tippen aan een BMW of Mercedes...

do 20 feb 2014, 17:54

ik zeg alleen dat BMW ook lekker kan roesten ,net als andere merken dat kunnen

een E36 is/kan al rotter zijn zelfs de cabrio's dan een nog oudere Audi 80 coupe of cabrio

ik heb ook hele slechte MB's hier op de oprit gehad ,en dat waren geen oldtimers

en dat heeft niet veel met afspuiten of zuinig zijn temaken

even als v.b! mijn vorige E34 sedan van 93 had minder last van roest als m,n E34 Touring van 96 :roll:

BMW krik punten ook om te janken iig :P
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op do 20 feb 2014, 18:04, in totaal 2 keer bewerkt.

do 20 feb 2014, 18:01

Krikpunten van een bmw....is RUK!!!
Komt omdat ze maar matig gelast zijn..strijkkit...jij krikt m omhoog...gaat scheuren...dan begint de elende!

do 20 feb 2014, 21:12

Dikke V8 en ze rijden FANTASTISCH :geek:

do 20 feb 2014, 21:41

Dan heb ik laats toch een verkeerde e39 V8 gehad!!!binnen een week bijna minute portemonee leeg aan gebreken en nog 100x niks!!!

do 20 feb 2014, 21:45

in een E38 740i 500km gereden op de cruise 120km/u :Peace: :Peace: :Peace:
perfekt!!! :clap: :clap: :clap:

1:12 aan de pomp
Plaats een reactie