TRX, da's 3x niks. Veel te duur die banden. als je toch orgineel wilt dan 15 inch kruisspaak of mooie 16 of 17" BBS. Ik vind de wielen wel mooi maar betwijfel of deze er in het museum ook op zaten?
mooie bak......................mooie wielen............ en de prijs........................als ie perfect is,,,,,,,,,,,, ga er maar eens 1 restaureren.........
Daar ben ik dus mee bezig en kom totaal gezien niet aan het bedrag wat hij hiervoor vraagt (okay dan heb ik uiteindelijk wel deels gespoten plaatdelen gezien de deelrevisie)
Ach, heb ik een mooie prijs betaald voor mijn 6
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Ik weet dat jij Alpina helemaal het einde vind maar is een M535I niks voor je?? Voor mij is zo'n variant helaas ook te duur op dit moment. Die M535's zijn al moeilijk te vinden maar ik denk een Alpina helemaal
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
een zeer mooie/goede m5 of m535i zijn ook zeer moeilijk te vinden..... en er worden prijzen gevraagd die dicht bij een alpina liggen
en daar komt ook nog eens bij dat er velen e28 m5/m535i van 1987 zijn............................
die wie nog belastingvrij worden............die kosten ook veel
vind zelf een e12/e28 mooier dan een e23.................... maar een e23 rijd weer comfortabel................ tis toch overwegen..........t 1 of t ander