Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
Plaats een reactie

Bekende van hier.

do 02 okt 2014, 08:21

http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-e23-745 ... 447652.htm

Re: Bekende van hier.

do 02 okt 2014, 08:28

ik ken hem niet :mrgreen: :P

do 02 okt 2014, 11:47

Zaterdag een bezichtiging voor deze! Krijg een beetje plaats weer,ga ik mooi op zoek naar een mooie usa car!

do 02 okt 2014, 12:29

Dat interieur is om je vingers bij af te likken :oops:

do 02 okt 2014, 17:27

Dit is echt spotgoedkoop... Waar gaat dat heen :shock:

do 02 okt 2014, 18:16

Als zaterdag mijn e23 HL verkocht is....
Mijn chevy Van....
En mijn e30....

Ga ik een bod op deze doen....

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr

vr 03 okt 2014, 06:38

Die auto ken ik, is van een bekende van me. Mooie Alpina alleen jammer dat het geen biturbo is.

vr 03 okt 2014, 09:28

graad schreef:Als zaterdag mijn e23 HL verkocht is....
Mijn chevy Van....
En mijn e30....

Ga ik een bod op deze doen....

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr

Een bod op mijn Schnitzer mag ook natuurlijk... :D

vr 03 okt 2014, 19:15

http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-e21-320-6-88466849.htm

Tis gelukt wimke :mrgreen:

za 04 okt 2014, 17:07

Vandaag een bezichtiging gehad van een Belg,was zeer onder de indruk van de 745 HL :mrgreen:
Maar helaas een verschil met BBS wat ik niet kan en wil doen :D

Maar bijna zeker gaat deze naar een mede forum lid :Peace:

za 04 okt 2014, 19:29

Wat een gemierenneuk om een paar honderd euro, allemaal lui die wel willen maar niet kunnen en vergeten dat er maar 329 stuks 745iHL's gebouwd zijn. Heb je dan een zeldzame auto of niet? Als je een BMW verzameling hebt, dan is dat juist een auto om NIET weg te doen. :confused2:

Verleden week was een taxateur bij een vriend van mij en zag zijn 745HL staan en vond die maar laag getaxeerd voor 15 mille.

za 04 okt 2014, 20:20

Ergens heb je gelijk Robert maar toch staan er momenteel verschillende HL's (waaronder mijn ex) al lang te koop. Prijzen niet hoog, ook die van Graad niet maar echt vraag lijkt er ook niet naar te zijn...

za 04 okt 2014, 20:24

Denk dat er veel vallen over 745.....

Ik heb liever een 735HL :mrgreen:

za 04 okt 2014, 20:42

Die heeft Piet!

za 04 okt 2014, 21:06

Wat ik wil zeggen is dat de 745HL een exclusieve auto is die nieuw 2 X zo duur was als een 728i Een auto in goede staat nu, kost gewoon geld. Men wil dan wel zo'n auto bezitten maar heeft de CENTEN niet om het aan te schaffen en te onderhouden. Dat is ook logisch als je 35 jaar bent en getrouwd met 2 opgroeiende kinderen en al met 2 auto's op de oprit van het eigen huis dat onder water staat, dan blijft het bij een utopie. ER zijn er heel veel die niet weten hoe ze het einde van de maand halen maar wel naar zo'n auto komen kijken omdat die maar 120 euro in de MRB kost maar vergeten dat het onderhoud een veelvoud kost en dan praat ik niet over de tank vol gooien

De auto van Graad is een mooie HL en die prijs is echt niet verkeerd, als je dan struikelt over een paar honderd euro omdat je de wielen erbij wilt hebben, dan ben je niet echt op zoek, want dan zou ik hem kopen zonder wielen en die aanschaffen als ik weer bij kas was. In arctisblau/silber zijn er maar 32 van gebouwd dus zo snel kom je dezelfde niet meer tegen.

za 04 okt 2014, 22:49

Daar heb je ook helemaal gelijk in Robert! Ik bedoelde alleen over de HL's zelf dat ze toch niet echt goed in de markt lijken te liggen... Maar dat geldt natuurlijk voor veel e23's momenteel in NL.... En misschien zoals Graad zegt omdat het een 745 is, ik begrijp het ook niet... :shock:
Terwijl ik ze prachtig vind overigens hoor en die van Graad lijkt me ook een hele mooie en een zeer nette prijs! :clap: Maar deze wordt gezien zijn leeftijd toch wel erg aantrekkelijk voor de Duitsers en Belgen!
Ik begrijp dat soort mensen ook niet, als een paar honderd euro teveel is dan heb je denk ik ook het geld niet voor onderhoud etc...
Het is altijd zeer netjes van een verkoper om de auto ook zonder de mooie velgen te willen verkopen. Is een gunst van de verkoper denk ik dan altijd maar om de auto zelf voor de potentiele koper bereikbaar te maken.

zo 05 okt 2014, 07:44

Maar de auto staat op een Spaans kenteken komen hier dan nog kosten bij om een ned kenteken te verkrijgen

zo 05 okt 2014, 09:46

Invoer vanuit de EEG is kostenvrij voor oldtimers
Alleen keuringskosten voor het kenteken plus APK, maar de potenti

zo 05 okt 2014, 10:28

heb uit ondervinding geleerd ,
altijd auto verkopen met de velgen waar hij mee aangeboden word ,
anders is er altijd gezever over de velgen waar moet voor bijbetaald worden ,
beter voorkomen dan genezen, :D

zo 05 okt 2014, 12:10

marcowildcat schreef:Maar de auto staat op een Spaans kenteken komen hier dan nog kosten bij om een ned kenteken te verkrijgen

Is een origineel Hollandse auto ;)
Maar uitgevoerd naar Spanje,maar je krijgt t origineel kenteken terug bij rdw :clap:

zo 05 okt 2014, 22:44

Maar uitgevoerd naar Spanje,maar je krijgt t origineel kenteken terug bij rdw

Maar de RDW doet niets voor niets ;)

ma 06 okt 2014, 09:18

RobertF schreef:
Maar de RDW doet niets voor niets ;)

Jawel:

-kleur aanpassen

ma 06 okt 2014, 11:24