Het is nu vr 26 apr 2024, 13:17


Allemaal mooie praatjes.

Hierin plaats je jouw column.
  • Auteur
  • Bericht
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Allemaal mooie praatjes.

Berichtzo 24 jan 2010, 20:42

Deze heb ik al eens gepost maar voor de nieuwe forumleden dan maar.

Allemaal mooie praatjes. (relais van begin 2008 geschreven voor het Jaguarclubblad)
Als je van de ervaring van andere kunt leren, dan is dat mooi meegenomen zeker als het gaat om de aanschaf van een oldtimer. De aanschaf van een oldtimer is niet een geregelde bezigheid en verbonden met emotie en passie, waardoor de nuchtere kijk op het geheel vaak niet meer aanwezig is. Derhalve moet men zich terdege voorbereiden op de aankoop en zich laten vergezellen van een vakkundig persoon om niet in de valkuilen van de verkopers te trappen.

Dit verhaal gaat over de zoektocht naar een BMW. Sommige leden zullen dit woord niet uit hun mond kunnen krijgen, maar het kan net zo goed over een Jaguar gaan. Mijn vriend Paul is de hoge autokosten voor zijn Renault Laguna meer dan zat, Als 1ste monteur en ervaring van meer dan 20 jaar in het carrosserievak stoort hij zich eraan dat hij bij de moderne auto
Laatst bijgewerkt door RobertF op vr 03 dec 2010, 10:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtzo 24 jan 2010, 21:31

:clap: :clap:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

BeekMW

Professional

  • Berichten: 1258
  • Geregistreerd: ma 07 sep 2009, 13:04
  • Woonplaats: Zoetermeer

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtma 25 jan 2010, 16:06

:clap: Hier kunnen nog veel mensen van leren :clap:
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic
2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic
1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Offline

wijnand

Pro

  • Berichten: 157
  • Geregistreerd: za 16 okt 2010, 18:59

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtdo 18 nov 2010, 19:20

Ach, ik ben 3 jaar geleden naar Berlijn gereden met een autotrailer achter m,n auto om een e30 te halen....Topzustand, nichtraugerfahrzeug, garagenwagen, enz,enz . Ik ben 5 minuten! op het betreffende adres geweest alvorens weer huiswaarts te keren. De auto had van voor naar achter in elkaar gezeten en was overgespoten in bronzit beige. Op de foto's was daar niets van te zien. :no: Het blijft altijd een gok en als je zeker wilt weten of een auto ok is moet je m.i toch gaan kijken.

gr wijnand
Image
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtdo 18 nov 2010, 19:28

Zo'n 25 jaar geleden wilde ik een TR4 kopen, Afgebroken restauratie . Met de man verschillende keren gebeld. Ja gedemonteerd maar in goede staat kan wel nieuwe lak gebruiken. Ik ambulance gehuurd en naar Groningen 650Km op en neer
Kwam bij de man, de auto staat bij mijn moeder in de loods. wij daar naar toe maar in de loods stond geen TR4, Hij naar zijn moeder, mam waar is de Triumph??? Oh die hebben we een half jaar geleden naast de loods gezet. De auto was niet te zien, brandnetels stonden 2 meter hoog en had in regen en wind gestaan zonder dak. Toen heb ik wel even gescholden. Auto na mijn woedeaanval toch voor veel minder maar gekocht want je hebt toch de reiskosten. Is gesloopt en in onderdelen verkocht uiteindelijk. Je hebt er klootzakken bij hoor :angry:
Offline

baur323

Professional Zilver

  • Berichten: 3423
  • Geregistreerd: za 19 dec 2009, 12:11

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtdo 18 nov 2010, 19:33

Ja dat klopt!
Mijn perceptie van roestvrij is toch heel anders als wat vele andere verkopers hebben..
Eigenlijk valt het altijd tegen.

Zo goed als nieuw in de advertentie verandert bij bekijken in 'ja hoor eens hij is wel zoveel jaar oud, dan heb je wel plekjes..'
Woest kan ik er om worden.
Offline

grafdelver

Pro

  • Berichten: 113
  • Geregistreerd: ma 08 feb 2010, 21:57
  • Woonplaats: oude bildtzijl

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtdo 18 nov 2010, 22:53

tja,wat van ver komt is lekker.

maar over die AFsluitdijk,,,,,,sjesus das pas un end weg,,heeelllleemaal naar friesland.
hoevaak heb ik dat wel niet moeten horen :D
Offline

joep

Master

  • Berichten: 732
  • Geregistreerd: zo 08 maart 2009, 21:57

Re: Allemaal mooie praatjes.

Berichtvr 19 nov 2010, 09:47

Wat denk je van 'over de maas heen?' tjonge als ik dan maar op tijd ben. :o

Keer terug naar Columns

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron