Switch to full style
Hierin plaats je jouw column.
Plaats een reactie

Foutje

ma 08 feb 2010, 13:36

Foutje

Re: Foutje

ma 08 feb 2010, 16:19

:clap: geen grotere inbrekers dan verzekeringsmaatschappijen...

Re: Foutje

ma 08 feb 2010, 18:03

Zeer herkenbaar dit verhaal...
Wederom in een adem uitgelezen.
Top!

Re: Foutje

ma 08 feb 2010, 19:32

goed bekend verhaal robertf......................
toppy ;)

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 08:27

Boeventuig!

Heb ook wel eens voor een verzekeraar gewerkt en ze zijn daar echt niet arm.....

Ook erg "vermakelijk":

Een collega van mij heeft net weer een auto. Belt ie "wij hebben geen winstoogmerk" (maar wel dure verzekeringen) op met de vraag wat de verzekering van zijn auto gaat kosten. Zijn vorige auto's had hij daar ook altijd verzekerd. Vraagt de dame aan de telefoon of hij zijn andere verzekeringen ook via hun heeft lopen. Heeft ie niet, die heeft ie bij Ohra. Zegt de dame:

"Dan moet u uw auto ook maar verzekeren bij Ohra."

:cry:

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 09:11

Schaar hieronder ook maar Energie leveranciers en Kabelmaatschappijen...

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 09:40

en zorgverzekeraars :devily: :devily:

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 10:05

En makelaars ;) Gisteren op de TV.

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 10:24

^^ Dat zijn helemaal oplichters!

Eventjes een huis 33% groter maken op papier dan het werkelijk is! :o

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 19:49

Over huizen-makelaars ben ik het zeker eens. Stelletje geldwolven. :twisted:

Hoorde wel laatst op de radio dat de grootste klappen door de credit-crisis vallen bij het makelaarsgilde en dat er al flink wat op de fles zijn.
Moest ik toch wel even gniffelen.

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 19:56

En toch blijven sommigen zo arrogant als de pest (kwam ik vorig jaar nog achter helaas)!

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 22:02

Kwam ik vandaag ook weer achter. Begin dit jaar geen beeld meer op mijn LCD Toshiba. 4 januari gebeld met Toshiba. Dan moet u bij CE-repair zijn en kreeg telefoonnummer. U belt nu met CE-repair Dordrecht, dan moet u Nuth in Limburg hebben. Mijn verhaal gedaan, wij maken een rapportje voor de monteur. 4 januari smiddags belde ze terug, u krijgt een nieuwe TV u hoort van ons. Twee weken later weer gebeld, waar blijft mijn TV? Kan wel 3 weken duren. Na 3 weken weer CE-repair gebeld. Het duurt wel lang vind ik, is er niets fout gegaan. Als het toestel niet voorradig is kan het wel iets langer duren meneer, maar zodra ie hier is bellen we.
Gisteren maar weer eens na 5 weken met Toshiba gebeld. De TV is op 5 januari naar Dordrecht gestuurd vertelde de man. Dan is er iets mis gegaan of niet. IK neem contact op met Dordrecht zegt de man. Bel mij dan even wat afgesproken is. Ja dat doe ik
Geen telefoontje, dus vandaag weer maar eens gebeld. U zou mij bellen? Oh ja, ik neem contact op met Dordrecht. Heeft u dat dan nog niet gedaan? en u heeft mij ook niet gebeld? U hoort van mij.
Meteen CE-repair in NUth gebeld. Hoe is de status van mijn order? ik wacht nu al 5 weken. Een ogenblijk ik bel even met de expeditie. Nee meneer de TV is er nog niet maar ik stuur een mailtje. Hoeft niet, zeg ik, want de TV staat al sinds 5 januari bij CE in Dordrecht. Heeft u een momentje dan bel ik even met de expedieetie. 10 minuten in de wacht. Daar ben ik weer, er is iets fout gegaan de TV staat in Dordrecht en komt hier naar toe. IK bel als ie er is. Ben benieuwd of de man van Toshiba morgen nog belt.
Hier wordt ik gek van :angry:

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 22:07

tja..............zo worden we allemaal aan t lijntje gehouden........
en daarom zit ik(MOET IK) op agressie kursus...........
omdat ik dit soort praktijken niet pik :!: :!:

Re: Foutje

di 09 feb 2010, 23:03

Zeer frustrerend inderdaad.
Plaats een reactie