Het is nu do 18 apr 2024, 04:56


Blikt

Hierin plaats je jouw column.
  • Auteur
  • Bericht
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 14:28

Ik ben redacteur van het clubblad van de CJCZL en schrijf daar stukjes in. Het laatste stukje vinden jullie misschien ook wel leuk en herkenbaar, dus hierbij.

Blikt
Offline

carina

Professional

  • Berichten: 1088
  • Geregistreerd: vr 14 jun 2013, 21:49
  • Woonplaats: alken

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 15:14

herkenbaar :snooty:
en zo waar als een klontje suiker :clap:
Offline

dannysedanE28

Die hard

  • Berichten: 494
  • Geregistreerd: do 12 aug 2010, 01:44

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 18:03

Hoi Robert. Heeel herkenbaar voor mij. Even een vraagje: hoe is het met je vingers :lol: :lol: ? Een beste lap tekst!! Zal je maar moeten typen, lijkt me een beste klus. Groeten, Danny
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 18:07

Ik vind het leuk om te doen. Ik schud het niet zomaar uit mijn mouw. Ik moet daarvoor ook wat research doen en dat typwerk valt wel mee.
Bovendien heb ikzelf er ook weer wat van geleerd, ik wist ook niet alle afkortingen. :)
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 18:11

Goed stuk, Robert. Thanks
Freude am Fahren
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 18:19

Is het dan herkenbaar? :think:
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 18:33

als je van de wat oudere generatie bent wel :mrgreen: heel herkenbaar :P
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 20:09

Mooi herkenbaar ( ben ik al zo oud :geek: :mrgreen: :lipssealed: ) stukje robert :clap:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

carina

Professional

  • Berichten: 1088
  • Geregistreerd: vr 14 jun 2013, 21:49
  • Woonplaats: alken

Re: Blikt

Berichtma 08 dec 2014, 22:31

hahaa ja graad
de tijd vliegt :lipssealed:
Offline

becker

Nieuw

  • Berichten: 10
  • Geregistreerd: do 23 apr 2015, 15:49

Re: Blikt

Berichtwo 06 mei 2015, 13:43

Inderdaad herkenbaar!
Offline

oldie

Professional

  • Berichten: 1691
  • Geregistreerd: ma 19 apr 2010, 12:53
  • Woonplaats: veghel

Re: Blikt

Berichtwo 06 mei 2015, 17:34

Helemaal mee eens ik worstel er ook maar doorheen . :Peace:
Offline

Johnnie Turbo

Professional

  • Berichten: 1243
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 14:17
  • Woonplaats: wormer

Re: Blikt

Berichtdo 07 mei 2015, 09:24

Haha! Mooi stuk Robert! Heel herkenbaar.
Toen ik vroeger een nieuwe hifi set kocht, wist ik op de eerst volgende zaterdag alles over het apparaat. Nu heb ik al drie jaar een nieuwe set en heb nog steeds geen idee hoe ik dit het beste kan instellen. Ik ben tevreden met het geluid en dat is nu voor mij voldoende. Op mijn ziggokastje (van humax) kan ik vast een logische volgorde van zenders instellen. Sport1 staat bij mij nu nog op zender 300 (en nog wat) :oops: .

Ik moet gewoon mijn neefje van 18 een keer uitnodigen. Hij zit nog in de fase van alles weten op de eerst volgende zaterdag ;)
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Blikt

Berichtdo 07 mei 2015, 21:41

Eindelijk moest het gebeuren maar ik zag mijn geest al kruipen. Ik had via de telefoonlijn zo'n lage internet snelheid van 400KB dat ik wel naar de kabel moest. Daar heb je niks te kiezen daar is niks van concurrentie alleen monopolie van ZIggo.
Alles bestudeert en een alle in 1 pakket genomen met gratis HD ontvanger en 2 maanden alle TV zenders.

De doos kwam en ik kreeg al de zenuwen, Jezus wat moet ik allemaal lezen om telefoon, internet en TV aan het draaien te krijgen.

Eerst maar eens met internet begonnen en dat ging natuurlijk fout. Op mijn vaste computer installeerde het vanzelf omdat het met een kabel verbonden is maar de wifi op de laptop deed het niet. Via de helpdesk zijn we eruit gekomen. De KEY op het apparaat bleek niet juist i.p.v. een l (el) moest het een I (hoofdletter i) zijn.
Wifi op de laptop van de vrouw geinstalleerd en op twee mobieltjes. Dat deed het :D

Dan maar de telefoon installeren, lukte mooi niet Weer gebeld, ja meneer KPN heeft uw nummer nog niet vrijgegeven. U kunt wel bellen maar niet gebeld worden. Leuk!!!

Dan maar eens de TV installeren. Het boeje van de HD ontvanger doorgelezen maar wat blijkt .... ik heb helemaal geen HD ontvanger nodig want mijn TV heeft een ingebouwde ontvanger.!!! Had ik zelf niet aan gedacht.
Ik steek de nieuwe Smartcard in de TV ga de stappen door en voer de codes in en krijg NPO 1,2 enz niet op 1,2,3 enz maar op 925, 926.
Nog alles maar eens opnieuw gedaan met hetzelfde resultaat. De hele middag zitten klooien met zenderinstellingen en favorieten instellingen maar ik kreeg het niet voor elkaar, Daar wordt jee toch gek van ben ik nou zo stom dat het mij niet lukt.

Dus maar weer eens met Ziggo gebeld en 10 minuten in de wacht. Met de jongeman die zeer behulpzaam was andere codes ingevoerd en nu heb ik de zenders weer op 1,2, 3 enz. Dus de codes die ik in de brief gekregen had bleken niet te kloppen en ik maar denken dat het aan mij ligt.

Ik zou als welkoms geschenk alle TV zenders twee maanden gratis krijgen maar ik had alleen de standaard zenders. Dus maar weer eens gebeld.
Oh ja dat moeten we aan de administratie door geven dat u extra zenders krijgt. Komt het dan voor elkaar, ja daar ga ik voor zorgen zegt de medewerker.

Inderdaad ik heb de extra zenders hoewel het een heel gezoek is dus heb ik er al gauw genoeg van. IK doe het wel met de standaard programma's.

Gisteren kreeg ik een brief van ZIggo dat ik mijn abonnement verandert had en dat ik per 30 april voor het totale zenderpakket gekozen had.
Moet ik daar nu voor betalen ja of nee?. Als ik moet betalen dan hoef ik het niet. Dus vandaag maar weer eens gebeld. De wachttijden waren zo lang dat het niet gelukt is.

Met kabels leggen, aansluiten en installeren ben ik 3 volle dagen bezig geweest. Is toch niet normaal en dan heb ik nog geen Demand TV en uitzending gemist daar had ik geen zin meer in. :angry:
Ik wordt er hartstikke gek van!!!

Keer terug naar Columns

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron