Het is nu zo 05 mei 2024, 17:43


Onderdelen

Plaats hier berichten en tips over het sleutelen aan je e23.
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Merijn

Nieuw

  • Berichten: 14
  • Geregistreerd: di 26 apr 2011, 18:16

Onderdelen

Berichtwo 27 apr 2011, 20:58

Hey allemaal,

zoals een aantal van jullie weten ben ik sinds kort op zoek naar een E23 en stiekem steeds meer verliefd aan het worden op oude BMW's.

Maar hoe zit het met het verkrijgen van onderdelen als je ene keer wat hebt, is daar nog aan te komen zoja, nieuw of 2e hands en is het dan betaalbaar?

Mvg Merijn
Offline

ErikAnton

Professional

  • Berichten: 1726
  • Geregistreerd: do 27 mei 2010, 19:56

Re: Onderdelen

Berichtwo 27 apr 2011, 21:15

Alles is nog te verkrijgen bij de bmw dealer, wel duur maar wel goed.
2e hands uiteraard ook ook hier geld soms wel duur en soms ook goed.
1000 euro aan onderdelen bij de dealer heb je zo, dus houd wat achter de hand :)

Groeten Erik
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Onderdelen

Berichtwo 27 apr 2011, 21:19

Heel veel is nog steeds bij de dealer te bestellen via het "Mobile Tradition"program van BMW. Orginele onderdelen zoek je via deze site: http://bmwfans.info/. Zo sta je niet voor l... bij de onderdelenbalie. Remmerij en stuurdelen zijn ook als immi te krijgen natuurlijk. Gebruikt is er veel via diverse forumsleden te verkrijgen. Cees bijvoorbeeld, of in Oldebroek bij Michiel en Ite. Prijzen zijn afhankelijk van zeldzaamheid natuurlijk. Zeldzame zaken zijn ook op Ebay duur. Maar soms is de spreuk"Beter duur dan niet meer te koop"ook van toepassing. Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het gewoon schappelijke prijzen zijn voor de normale dingen.
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

Merijn

Nieuw

  • Berichten: 14
  • Geregistreerd: di 26 apr 2011, 18:16

Re: Onderdelen

Berichtdo 05 mei 2011, 18:04

Oke klinkt allemaal te doen. Kan niet wachten tot ik er een heb haha maar goed ff geduld houden en een mooie opzoeken :D:D

(Y)

Keer terug naar Sleutelen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron