Het zijn originele 17" Alpina-velgen, perfect gemaakt voor de e23/e24: Vooraan: ET12, 235/45R17 Achteraan: ET24, 265/40/17 (twijfel nog of ik 255 leg )
heb vandaag van johnnie turbo wat gekregen,een adresje in de uk die splinternieuwe alpinas(originele)verkopen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga morgen ff kontakt opnemen,en mischiens binnenkort ook alpinas onder mn e23, JIPPIE
Ik heb alleen een vraagje: Bij navraag heb ik begrepen, dat de eerste modellen hun ventiel aan de buitenkant hadden. Ze zijn er toch ook met ventiel onder de afdekkap? Kan iemand hier iets over vertellen, please?
Ik heb alleen een vraagje: Bij navraag heb ik begrepen, dat de eerste modellen hun ventiel aan de buitenkant hadden. Ze zijn er toch ook met ventiel onder de afdekkap? Kan iemand hier iets over vertellen, please?
Johnnie, hier gaan de meest idiote verhalen over rond (dat een ventiel in de rand geen echte Alpina zou zijn)
De eerste Slimline hadden het ventiel in de rand, de Slimline II hadden het ventiel onder de naafkap. Het heeft te maken met het bouwjaar van de velg. Eerste waren van 87 tot 90, de tweede kwamen na 90.
mijn hebben ze verteld dat een b11(als voorbeeld)t ventiel in de velgrand hadden,en de b11 turbo in t kapje(met t warm worden van t ventiel met/van hogesnelheid)
graad schreef:mijn hebben ze verteld dat een b11(als voorbeeld)t ventiel in de velgrand hadden,en de b11 turbo in t kapje(met t warm worden van t ventiel met/van hogesnelheid)
graad schreef:mijn hebben ze verteld dat een b11(als voorbeeld)t ventiel in de velgrand hadden,en de b11 turbo in t kapje(met t warm worden van t ventiel met/van hogesnelheid)
bert/e23 schreef:fred dat ziet er erg goed uit jongen .welkom bij de club van bmw e23 liefhebbers met alpina velgen welke velgbreedte heb je achter op fred, 9,5j?
ik heb nu de keuze uit 3setjes 1splinternieuwe setje,wel mijn voorkeur 1setje wat sjonny heeft geplaatst,(heb me net aangemeld,maar duurt ff voor ik t forum op kan) 1gebruikt setje,17inch,et 11 voor 8j achter 10j(weet niet of t achter past )