SUPER NETJES..GRAADJE....MAAARRR...daar komt ie weer : ik vind dat je je voor knipperlichten moet vernieuwen of gooi er witte in..EN de achterlichten zijn ook niet echt fris meer..
maar verder echt top..
je auto gaat steeds meer op m,n oude schatje lijken..
Dat is idd het belangrijkste op dit moment. Kost allemaal klauwen met geld. Maar een ding weet ik zeker.. Bij een taxatie zal je versteld gaan staan van het bedrag. Zeg niet gauw dat ik iets mooi vindt.. maar jouw Alpi vindt ik wunderschon!!! Bravo Graadmans.. Nice job!
precies.. je trapt de spijker op zijn staart. Zag er vandaag nog een rijden.. Wel heel gaaf zo'n oer Hollands produkt. Ook nog een Excaliber gezien met een hevig rokende motor.
Johnnie Turbo schreef:Ziet er mooi uit Graad. Nu nog het buffelleer op marktplaats en terug naar zwartstof met een streep er doorheen . Blauw met groen toch???
ik heb een luxere uitvoering van alpina,met BUFFELLEER
of ik laat over mn buffelleer de alpinastrepen trekken
dat ziet er nice uit graad alleen nog even verlagen ja weet je zeker dat je hem alleen voor gaat verlagen? auto rijdt dan wel wat zoekeriger.. maar ieder zijn mening denk ik maar ziet er mooi uit hoor
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
Ben heel benieuwd! Over die knippers gesproken, ik heb begrepen dat je ook van die smoked knippers hebt voor de oudere BMW's, zijn wel moeilijk te krijgen, is dat niet wat voor je E23 (past ook goed bij je kleur in mijn ogen)
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood