Na monteren van de deur en het raam incl. binnenwerk gaat het raam niet goed omhoog. Het kost de motor ontzettend veel moeite om omhoog te gaan, laatste stukje moet je helpen met de hand, ben bang dat op deze manier de motor kapot draait.
Ik heb per kant van de verticale geleiders 2 bovenste schroeven en een schroef onder tegen de deur zitten. 1 schroef die de horizontale geleider vastheeft kan wel iets aan gesteld worden maar aan de andere kant wil dat niet ( is een vaste schroef door het raam) Tevens kan het driehoekje van de spiegel verschoven worden.
Kan iemand mij een beetje vertellen waarmee ik wat kan kan stellen, zelf denk ik dat het te strak gesteld staat....alleen als ik de geleiders wat "losser" zet gaat het raam een beetje hangen en klopt de lijn met de middenstijl niet meer.
Groeten
Kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt de wereld op de stoep!
BMW E24 635CSI BMW E31 850i VW Passat 1.9TDI VW Lupo 1.4 FSI
Ok het ligt dus niet aan mij en mijn handen haha. Als het raam recht naar boven gaat gaat het heel moeizaam, scheef ( met minder weerstand) veel soepeler....alleen gaat dat zo tochten en gooi ik dan het raam kapot als ik de deur dicht sla Heb je die plaatjes nog misschien ergens ? Misschien dat dat mij ook niet veel kan helpen
als de afstellingen niet juist meer zijn ,en als je de deur dicht gooit en het raam schiet boven niet onder het rubber kun je beter iets anders invetten want dat gaat geen sulaas bieden
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Het schiet nu mooi iets achter het rubber en mooi tegen het rubber van de middenstijl aan alleen gaat het zo moeilijk. Laatste stukje doet ie niets meer haha. Ik zal eens verder snuffelen , mocht iemand hier nog meer ervaring hebben hoor ik het graag ! Tnx iig voor het meedenken.
Heel handig deze afbeeldingen. Ik heb idd al deze schroeven vast moeten maken om het raam te monteren. Ik denk in mijn geval dat ik eens aan de stelmoeren van figuur 2A en 3 moet gaan draaien en kijken of dat het gewenste resultaat geeft. Figuur 1:
Figuur 2A:
Figuur 2B:
Figuur 3:
Figuur 4: