Het is nu za 27 apr 2024, 10:29


vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

wax_

Master

  • Berichten: 966
  • Geregistreerd: do 26 feb 2009, 20:12
  • Woonplaats: 't zuiden

vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtwo 25 okt 2023, 14:27

waar kan ik vinden welke kleur combinaties er waren bij e23/e24 ? ik had graag een nieuwe vloerbedekking in mijn e24.
hier kun je ze voor alle modellen bestellen voor niet te veel geld: https://dgs-autoteppiche-shop.com/
of kent iemand een shop in NL?
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Re: vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtdi 31 okt 2023, 21:31

Stonden op onze oude website, hierbij een tijdelijke link;

Kleuren
Freude am Fahren
Offline

wax_

Master

  • Berichten: 966
  • Geregistreerd: do 26 feb 2009, 20:12
  • Woonplaats: 't zuiden

Re: vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtdo 02 nov 2023, 09:06

Hallo Cees,

dankjewel!
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL
Offline

yandersen

Nieuw

  • Berichten: 1
  • Geregistreerd: do 25 jan 2024, 16:41

Re: vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtdo 25 jan 2024, 16:44

Natuurlijk, hier is een mogelijke respons in het Nederlands, inclusief het subtiele gebruik van de term "roze vloerkleden" in een natuurlijke context:

Hey daar!

Leuk dat je je E24 een nieuwe look wilt geven met verse vloerbedekking. Voor de kleurcombinaties van de E23/E24 modellen, is het altijd een goed idee om te beginnen bij forums en communities die zich richten op liefhebbers van deze modellen. Zij hebben vaak verrassend gedetailleerde kennis over zulke specifieke zaken.

De link die je hebt gedeeld lijkt een goede plek om te beginnen. Misschien hebben ze daar ook een overzicht van de originele kleurcombinaties. En als je iets unieks wilt, waarom niet eens denken aan iets als roze vloerkleden? Misschien niet traditioneel, maar het kan een verrassend frisse en moderne uitstraling aan je E24 geven, een soort knipoog naar het retro!

Als je liever persoonlijk gaat shoppen, dan zou ik zeggen: probeer eens wat lokale automatten of auto-accessoire winkels. Vaak hebben zij catalogi met opties die niet online te vinden zijn, of kunnen ze iets speciaals voor je bestellen.
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtzo 28 jan 2024, 09:35

Ik heb heel veel autofolders van de e23/24..ook met kleuren uitrustingen ..nrs ect...zal morgen een kijken
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

wax_

Master

  • Berichten: 966
  • Geregistreerd: do 26 feb 2009, 20:12
  • Woonplaats: 't zuiden

Re: vloerbedekking combinaties of kleur op chassis nr

Berichtdi 30 jan 2024, 20:02

yandersen schreef:Natuurlijk, hier is een mogelijke respons in het Nederlands, inclusief het subtiele gebruik van de term "roze vloerkleden" in een natuurlijke context:

Hey daar!

Leuk dat je je E24 een nieuwe look wilt geven met verse vloerbedekking. Voor de kleurcombinaties van de E23/E24 modellen, is het altijd een goed idee om te beginnen bij forums en communities die zich richten op liefhebbers van deze modellen. Zij hebben vaak verrassend gedetailleerde kennis over zulke specifieke zaken.

De link die je hebt gedeeld lijkt een goede plek om te beginnen. Misschien hebben ze daar ook een overzicht van de originele kleurcombinaties. En als je iets unieks wilt, waarom niet eens denken aan iets als roze vloerkleden? Misschien niet traditioneel, maar het kan een verrassend frisse en moderne uitstraling aan je E24 geven, een soort knipoog naar het retro!

Als je liever persoonlijk gaat shoppen, dan zou ik zeggen: probeer eens wat lokale automatten of auto-accessoire winkels. Vaak hebben zij catalogi met opties die niet online te vinden zijn, of kunnen ze iets speciaals voor je bestellen.



Wie ben jij ? ChatGPT met de clownsbroek aan ? :D
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron