Wie heeft een idee waar te zoken in mijn 633CSi van 1975 ? Meters tempo en benzine staan laag en knipperlichten werken soms . Bij tik op dashboard gaat kachelvent lopen en slaan de meters beter uit en werken soms de knipperlichten weer . Massa contact of stekker ergens ? Valt daarna gewoon weer weg
Dat kan niet. Hier zit een oud type tellerbak in en die hebben geen batterijen.
Je zou je tellerbak een keer los kunnen halen en dan even de stekkers kunnen controleren. Het zou een losse verbinding kunnen zijn. Het verwijderen van je tellerbak is niet het meest moeilijke klusje.
denk wat zero zegd ja.......bij mijn e23 sharknose.....ook 1e type lag t aan de zekeringen in de zekeringskast.....en aan de stekkers onder t daschboard...nu doet alles t weer perfect...
Gezien de problemen die je ook hebt met het vonken en aanslaan van de motor zou ik het zoeken in de hoofd kabelboom. Misschien wel de stekker die in de zekeringkast gaat, ik heb ook eens gehad dat alles weigerde doordat de stekker er niet goed in zat en slecht contact maakte.
Kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt de wereld op de stoep!
BMW E24 635CSI BMW E31 850i VW Passat 1.9TDI VW Lupo 1.4 FSI
Alles werkt weer wat beter nu en zaten twee massacontacten los achter klokkenset . Verder 1 connector knipperlicht doorverbonden want stekker was verrot . Zekeringkast alle zekeringen vervangen en contacten gereinigd . Heb alleen nog mijn kachelventilator die alleen werkt in de hoogste stand en dan komen de tankmeter en temp meter iets hoger als die loopt .