Inderdaad; pakkingen zijn niet meer leverbaar en kitten is onmogelijk omdat je er niet bij kunt.
Als alternatief voor een pakking heb ik 'compriband' gebruikt. Kitten zou misschien ook kunnen, maar mocht je kachel om wat voor reden er weer uit moeten...

Het schuim lijkt op het originele schuim (donkergrijs schuim zonder gaatjes/belletjes). Met op elkaar plakken krijg je de equivalente dikte en met naast elkaar plakken de breedte. Niet optimaal, maar wel gelukt. Eventueel kan ik wel kijken hoeveel ik nog over heb (ik had geen nieuwe rol, zoals op het plaatje), dat zou je kunnen krijgen.
De eerste keer dat ik de pakking vervangen heb was bij een auto zonder airco. De kachel kun je dan in zijn geheel eruit halen. Met de tweede keer ben ik nog bezig. Pakking is vervangen, dashboard en interieur moeten nog terug (hopelijk weet ik nog hoe...). Ik ben sinds kort verhuist en dat heeft iets meer prioriteit.
Al met al is het een hele klus.
Was je ook van plan het ondervloerbedekkingisolatiespul eruit te halen? heb ik wel gedaan in verband met het (niet) drogen ervan.