do 15 mei 2014, 11:47
heb geen stroomschemaV-MAX schreef:Meten = weten, gissen = missen........ Dus multimeter pakken, stroomschema erbij en systematisch alles doormeten en je komt vanzelf het probleem op het spoor.
do 15 mei 2014, 11:52
kga da nu doen se straks uitsluitselCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?
do 15 mei 2014, 15:40
moter draait, rechtreeks op batterij , draait mooi rondCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?
do 15 mei 2014, 15:42
, voor de rest latijn voor mijwilfried schreef:moter draait, rechtreeks op batterij , draait mooi rondCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?
do 15 mei 2014, 15:43
, voor de rest latijn voor mij[/quote de ene keer branden de bedieningslampjes dan weer niet verdommewilfried schreef:wilfried schreef:moter draait, rechtreeks op batterij , draait mooi rondCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?
do 15 mei 2014, 22:16
vr 16 mei 2014, 11:39
dat is werkelijk latijn , toch bedankt voor de schemas is dit voor een 728i bj 80 hetzelfde schemaV-MAX schreef:Hier vind je alle schema's voor de E23:
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/e23_85.pdf
vr 16 mei 2014, 11:46
do 29 mei 2014, 16:11
hij is binnen in geel bij performence geelMartinE34 schreef:tja dan zit er niets anders op dan eerst latijns te gaan studeren bij het L.O.I
in een schema staat toch werkelijk hoe de stroom kring loopt voor de kachel ventilator ,met een multimeter en interessen met wat goede wil kom je al een heel eind ,zo hebben de meeste het hier moeten ondervinden ook toen er nog geens forums waren