Als je nou in dec/jan/feb wel wilt rijden moet je dan voor het hele jaar de volle pond betalen of is het ook mogelijk alleen voor die 3 maanden te betalen?
graad schreef:Dat klopt,de auto mag gewoon voor de deur staan
Dat zou ik nou net niet doen als je parkeert maak je namelijk ook nog steeds gebruik van de weg, eigen terein mag wel ( ook daar zijn wat spelregels voor )
e23eric schreef:Als je nou in dec/jan/feb wel wilt rijden moet je dan voor het hele jaar de volle pond betalen of is het ook mogelijk alleen voor die 3 maanden te betalen?
Je moet dan volle pond betalen ja... Daarom koop ik diesels,die vallen niet in de 120 regeling
@ daytonawim Een maat van mij heeft alles na gevraagd,en je mag hem mits verzekerd en APK gewoon langs de straat staan,rijden mag alleen naar een meeting( die aangemeld is bij de belasting) en apk( moet je ook zelf aanmelden) Ze doen vaak kenteken herkenning nu,dus rijden zou ik niet doen,bekeuring rond de 4480
@graad ik heb vanmorgen na het lezen van verschillende reacties even de belastingdienst gebeld en deze zeggen dat je auto niet op de openbare weg mag staan en wel op eigen terrein en je hoeft niet je auto af te melden
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen