Het is nu vr 19 apr 2024, 11:26


Hoe nu verder met ons groen kabinet

Al het nieuws wat te maken heeft met het rijden van een oude BMW (regels, belastingen etc)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 22 dec 2018, 09:04

Wat zullen ze van plan zijn met alle oldtimers....?
Echt weer een belachelijke maatregel om de automobilist te straffen.
Zouden ze nu echt denken dat als ons kleine landje geen benzine en diesel auto’s dit bijdraagd aan het minder opwarmen van de aarde.?
Dan zal toch echt heel de wereld moeten stoppen met de uitstoot van co2 en dat zie ik zo 1 2 3 niet snel gebeuren.
Bij de volgende tweede kamer verkiezingen zal dit keihard worden afgestraft door de kiezer.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2951008 ... -achterban
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

e23eric

Professional

  • Berichten: 1094
  • Geregistreerd: zo 05 dec 2010, 23:58

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 22 dec 2018, 10:59

Wat ons staat te wachten is hetzelfde lot wat ook ooit het paard en wagen is overkomen en de stoommachine. Door fossiele brandstoffen aangedreven voertuigen zijn de volgende.

Ik denk dat in de komende 25 jaar brandstofvoertuigen nog niet van de weg verbannen worden, dat lijkt me onmogelijk in het langere en internationale verkeer. Dit zal in meerdere fases gaan.

Qua termijn ietwat vergelijkbaar met huishoudelijk gebruik van aardgas wat in 2050 definitief over moet zijn.

Bij een evt toekomstig verbod zitten er juridisch op Europees niveau ook nog heel veel obstakels

Ik denk dat het rijden met echte klassiekers, altijd wel op de een of andere manier toegestaan zal blijven, vanwege de historische en met name economische waarde. Hiervoor zal waarschijnlijk meer regelgeving komen wat een echte klassieker is en tav het gebruik ervan

Het kabinet had al als eerder standpunt dat auto's van na 1987 nooit de status van oldtimer zullen krijgen, ook niet na 40 jaar. Investeren in een youngtimer lijkt me sowieso een heel slecht idee.

Iets waar we ons wel zorgen over moeten maken zijn de beperkingen die aan oudere auto's worden opgelegd t.a.v. waar we wel en niet mogen rijden. Daar zullen we de komende jaren steeds meer en meer geconfronteerd mee gaan worden.

Het ombouwen van je auto van benzinemotor naar elektrisch zal waarschijnlijk wel een nieuwe groeimarkt worden ;)
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 22 dec 2018, 12:20

Opwarming van de aarde ???.............. en wij draaien even aan de knoppen en dan veranderen we het klimaat. Dat geloof je toch niet echt?
Er zijn altijd cycli geweest in het klimaat en dat had niks met autorijden van doen. Het is altijd aan te moedigen om dingen te gebruiken die je gratis krijgt zoals wind en zonne energie maar dat heeft niks met het klimaat te maken.

De kosmische straling schijnt een essentiele bijdrage te leveren aan het klimaat. In de 80 iger jaren hadden we ozon, daar hoor je niks meer van, toen kwam de zure regen, op de Veluwe zou geen boom meer over zijn, je hoort er niks meer van.In het begin van de CO2 discussie kon je nog als compensatie een boom planten maar dat gaat ook niet meer.
Door de strategen bedacht als een geweldig langjarig businessplan. De economie moet blijven draaien en dat lukt hier aardig mee. Als over 20 jaar blijkt dat het niks heeft uitgehaald dan zijn miljarden aan subsidies uitgeven en de rovers van nu lachen zich kapot met kun verdiende pensioenen.

Tot nu toe is 5 miljard uitgegeven aan subsidies voor elektrisch rijden en wat heeft het gebracht.....niks.
Toen Mitsubishi weg ging uit Born,toen zaten ze met een fabriek. Toenmalig minister Verhagen heeft toen beslist tegen Mitsubishi gezegd, verkoop die fabriek nou maar voor 1 euro aan VDL ik tover wel wat uit mijn hoed. Enkele jaren later werden 8500 Mitsubishi Outlanders verkocht met gigantische subsidies. Waarom een andere merken.????

Die regeling heeft 260 milj gekost en moest gefinancieerd worden door de oldtimerbezitter vandaar de 120 euro regeling Echter de meesten verkochten hun oldtimer of schorsten hem waardoor er nog maar 35 milj binnenkwam.
Het is allemaal commercie en heeft niks met het millieu te maken anders deden ze wel de extra belasting van de LPG af.
De grootverbruiker gas betaalt minder per m3 dan een normaal huishouden, dat is toch de wereld op zijn kop.

Ik heb in 2010 een column geschreven "Klimaat neutraal rijden", Helaas is die er niet meer volledig, ik zal hem nog eens posten ik denk dat die nog actueel is na 8 jaar.

Als je op deze rovers stemt dan weet je 100% zeker dat je hetzelfde krijgt, dus stem op anderen dan is er een mogelijkheid dat het anders wordt.
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 22 dec 2018, 21:10

Vind het wel grappig, mijn zoon van de week nog...
Pap hoe zit dat dan met de IJstijd, die kwam en ging ook ineens..... :shock:
Tja, wat moet je daar eens op verzinnen.
Er zat wel een paar duizend jaar tussen natuurlijk, maar welk mens heeft besef van duizend jaar......we mogen blij zijn als we gezond ons pensioen halen.!
Het is gewoon een hele GROOTTE melkkoe, oneerlijk en onjuist.!!
Waarom iemand die een elektrische auto koopt van 50-80K en >40.000km per jaar rijd geen wegenbelasting hoeft te betalen, terwijl Jan Modaal met een gezin blij is met een Ford Focus/VW Golf/BMW 3/5 serie of wat voor merk/model ook uit de jaren 2000-2014.
Deze zelfde Jan Modaal vol wegenbelasting moet betalen van minimaal 60€ permaand, bij zwaardere auto's loopt dit gauw richting de 100€ per maand, en dan nog niet te spreken van de brandstof kosten.!
Deze zelfde Jan Modaal zal al zijn geld nodig zijn voor zijn Hypotheek/verzekeringen/boodschappen/autokosten etc.
Wat houd Jan Modaal dan over in de maand......???????
Meneer met de Elektrische auto, die dus geen wegenbelasting betaald en hoge brandstofkosten ook niet van toepassing zijn, kan dat geld opzij zetten en zijn huis beter isoleren, een warmtepomp installeren, zonnepanelen monteren en andere kosten besparende maatregelen treffen. Zo word meneer met de elektrische auto voorgetrokken door dit kabinet.
En Jan Modaal ploeterd maar verder en probeert alle eindjes aan elkaar te knopen.....Heel oneerlijk en dit moet gestopt worden.!
En dan praat ik nog niet eens over alle immigranten die te pas en te onpas worden binnengelaten en nu zelf worden opgehaald door een stel idioten "WE GAAN ZE HALEN"
Deze mensen krijgen alles en worden op hun wenken bediend.!
Ik zeg, trek een geel hesje aan en we leggen het land eens een paar dagen plat, wellicht luisteren ze dan.!
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtzo 23 dec 2018, 11:07

Ten eerste:Er is een groot verschil tussen een immigrant en een asiel(geluks)zoeker.
Ten tweede:
Wij kunnen dit soort ongevraagde bemoeienis alleen bestrijden door op een partij te stemmen welke dit DDR acoord niet steunt. Dat kan betekenen dat je op een partij gaat stemmen die jouw andere standpunten niet deelt. Wikken en wegen dus, en de verkiezingen voor de eerste kamer komen er aan. Ik vind dat Als je niet stemt je accoord gaat met deze maatregel.
Dus alle petrolheads ga stemmen, en laat die a technische theoretici in den Haag eens zien dat wij ook iets te vertellen willen hebben.
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

dannysedanE28

Die hard

  • Berichten: 494
  • Geregistreerd: do 12 aug 2010, 01:44

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtma 24 dec 2018, 11:52

"" (edit Marthijn) Bij de volgende tweede kamer verkiezingen zal dit keihard worden afgestraft door de kiezer. "".

Punt voor mij is dat ik zolangzamerhand niet meer weet op welke partij ik moet stemmen.
Die opmerking van Marthijns zoon( en ook van anderen) is ook iets wat ik denk, maar hoe ik mijn 'invloed' als kiezer dan kan laten werken .... . Groeten, Danny
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtdi 25 dec 2018, 00:01

@danny
Het probleem is dat de mensen niet zien dat wij een schijndemocratie hebben. Er worden coalities gevormd waarvoor wij niet gekozen hebben .De tweede partij van Nederland wordt buitenspel gezet. Dat wil niet zeggen dat ik een PVV aanhanger ben maar het gaat om het democratische principe. Ook worden er zaken beslist waarover wij niets te zeggen hebben. Over zo'n belangrijke zaak als de energietransitie wat een wereldwijde zaak is en eigenlijk de pet van ons kleine landje te boven gaat daar over beslist een kleine groep elite. Als China en de US niks doen, dan vertrekken de grote bedrijven straks daarheen en wat doen wij dan?

Er was ooit een referendum , maar toen wij tegen de Europese grondwet stemde, Het Verdrag van Maastricht werd het enkele jaren later zonder ons te vragen aangenomen als het Verdrag van Lissabon. Ook hebben we tegen het verdrag met Oekraine gestemd, er werd bij hoog en laag gezegd dat het niets met aansluiting van de EU en met uitbreiding van de NAVO van doen had maar in artikel 3 staat dat er samenwerking op militair en modernisering van de krijgsmacht zal plaats vinden. Er is een inlegvel bij gedaan en vervolgens aangenomen.
In 1989 lag de grens met het oosten bij Berlijn 400 km van Nijmegen nu ligt de grens 3000km naar het oosten, wie is dan hier de aggressor.

De referenda werden zo langzaam een probleem dus schaffen we het af, U heeft niks te vertellen.

Alles wat in Den Haag beslist wordt komt via achterkamertjes uit Brussel Daar zitten de lobbyisten van de grote Duitse industrieën tegenover de regeringsgebouwen en lobbyen bij de 28 commissarissen met een hoog salaris die benoemd zijn maar niet democratisch gekozen.
De Duitse industrie is niet alleen de grootste uit Europa maar heeft ook de meeste patenten en die bepalen wat er gebeurt.
In 1914 was de Duitse chemische industrie de geldschieter voor Keizer Wilhelm II, het doel was één verenigd Europa zonder handelsgrenzen. Dit plan mislukte met vele doden tot gevolg, Nederland was neutraal en Keizer Wilhelm vluchtte in 1918 naar Nederland en de Nederlandse regering verleende hem in 1919 officieel asiel ondanks de gruwelijkheden die hij had begaan. Dat is politiek.
De geldschieters lieten zich hierdoor niet uit het veld slaan en vonden een Oostenrijker die er wel oor aan had dit klusje voor de tweede keer op te knappen. Natuurlijk kreeg hij rijkelijk hulp van de Duitse industrie want zonder BMW, Messerschmit, Krupp , IG Farben. Bayer, Hoechst, enz. was het helemaal niet mogelijk geweest. De bedrijven die een zeer bedenkelijke rol hadden gespeeld met o.a. de tewerkstelling van dwangarbeiders werden daar naderhand in de Neurenberg tribunalen voor veroordeeld. Ook deze keer ging het weer mis.

Na de oorlog ontstond eerst de Kolen en Staalgemeenschap in 1951 en in 1957 de EG later EGG en EU. Belangrijkste onderhandelaar was Walter Hallstein. Deze heer was rector aan de Rechtsfaculteit in Rostock en degene die in 1939 de blauwdruk maakte van het handelsrechtssyteem voor één groot Duitsland van Bordeaux tot Kiev onder Duitse Führung. En wie was in 1957 de eerste EG minister , juist Walter Hallstein.

Je ziet wie er aan de touwtjes trekt en alles heeft een commercieel doel, de industrie en de Duitse in het bijzonder moet draaien en daar hebben we heel wat voor over. Het systeem is zo corrupt als de pest. En dat systeem werkt zolang de mensen tevreden zijn , ze niet te klagen hebben en dat hebben we de laatste 60 jaar ook niet gehad. Zolang kan het systeem bestaan en niemand zal er kritiek op leveren. En wie is er commissaris van de EU?, Junker een Duitse marionet en wie was voorzitter van het Europese parlement?, Martin Schulz een Duitser. En waar zit het geld ( de ECB) in Frankfurt.

Je zult ook zien dat de Brexit niet doorgaat want daar zorgt Duitsland achter de schermen wel voor, men wil geen precedent scheppen zodat straks nog meer landen de EU verlaten.

De Haagse clan zal vanwege hun eigen baantjes hun oren laten hangen en slaafs de aanwijzingen uit Brussel volgen.. Een mogelijke verandering kan het Forum van Democratie zijn. Als die groot worden dan kunnen die samen met de PVV wel eens de meerderheid krijgen en de rest buitenspel zetten. Dit is geen stemadvies maar denk er eens over na, stem je op hetzelfde dan krijg je zeker hetzelfde..
Het is zeer droevig dat niemand uit Den Haag nog te vertrouwen is, alles wat ze zeggen moet je met een grote korrel zout nemen . We worden met een lachend gezicht belogen en bedrogen. Alleen dit al, zou een reden moeten zijn om ze weg te stemmen.
Laatst bijgewerkt door RobertF op di 25 dec 2018, 11:03, in totaal 8 keer bewerkt.
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtdi 25 dec 2018, 00:01

@danny wil je hierover nog iets interessants lezen
http://www.wijwordenwakker.org/NL/M26/M27/P1846
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtdi 25 dec 2018, 11:09

Dat de Brexit niet doorgaat, dat vind ik wel een interesant onderwerp.
Als ze het er niet doorkrijgen ontstaat er een grote chaos in Engeland.
De pro-Brexit stemmers zijn de harde werkers van het land, en als die ontevreden zijn en de straat opgaan dan barst de bom....kom regelmatig in Engeland, afgelopen week nog een week in Great Yarmouth geweest.
Daar hoor je allemaal mensen die niet snappen waarom het zolang duurt voor ze uit de EU zijn.!
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

dannysedanE28

Die hard

  • Berichten: 494
  • Geregistreerd: do 12 aug 2010, 01:44

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtdi 25 dec 2018, 11:26

Hoi Robert. Bedankt voor je verhaal, heel helder. En ik loop ermee ' in de pas'.
Leerde ook nog wat, want de hele grote lijnen van de geschiedenis waren me bekend, een groot aantal details niet.
Bedankt ook voor je link naar de 'open brief'; moet die nog wel goed doorlezen en daar wil ik uiteraard de tijd voornemen.
Groeten, Danny
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtdi 25 dec 2018, 14:21

Ja Robert, je beschrijft het heel goed, zonder er te ver in te duiken.Ik heb er al veel over gelezen, en al jaren overtuigd van de sturende rol van bepaalde bedrijven in de wereld.
Qua schrijftalent zijn al jouw bijdragen niet te versmaden, en een feest der herkenning als ik aan het lezen ben.Kun jij niet voor de gewone burger in de politiek, ga ik direct met je mee!
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

e23eric

Professional

  • Berichten: 1094
  • Geregistreerd: zo 05 dec 2010, 23:58

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtwo 26 dec 2018, 14:12

Mooie stukken Robert, zeer verhelderend, ga zo door!
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtzo 30 dec 2018, 12:58

Eindelijk een tegengeluid!

Nieuw Klimaat Alarm[b]

De alarmbel luidt voor de gevolgen van de klimaat- en energieplannen. De voorgestelde 'Klimaatwet' leidt regelrecht naar een ramp. De doelstellingen zijn onhaalbaar. Handhaving ervan met de wet in de hand veroorzaakt een catastrofe van armoede, kou en honger. Economisch maakt het Nederland tot een derde wereldland. De transitie instrumenten, zoals wind, zon en bio, zijn bewezen ontoereikend. Ze doen bij lange na niet wat ze beloven en kunnen dat ook niet. Het begint met een enorme kapitaalvernietiging, gevolgd door onvoorstelbaar grote, door de burgerij op te brengen investeringen, die niets opleveren. Het gaat om honderden miljarden!
Miljarden die niet aan zorg, onderwijs en huisvesting besteed kunnen worden.

De gevolgen groeien geleidelijk over een periode van jaren, waardoor het verzet te laat op gang komt en de ramp niet meer te keren is. Prijzen van elektriciteit, gas enz. gaan stap voor stap omhoog. Ongemakken, zoals uitvallende stroom en watervoorziening zijn pas onverdraaglijk als ze steeds vaker voorkomen. Daarom kan de onvermijdelijk optredende weerstand nog een tijd met drogredenen onderdrukt worden.
Energie is te belangrijk voor het nemen van zulke risico's. Het heeft bij alles een onmisbare rol: voedselvoorziening, huizen, beton, transport, verwarming, verlichting, wegen en de hele industrie, de landbouw, veeteelt en visserij draait er op.

De enige hoop op redding zijn leiders die het gevaar zien en het roer radicaal om durven gooien. Er zijn andere mogelijkheden. De inzet daarvan hangt af van bestuurlijke wijsheid en doorzettingsvermogen. Een uitvoerige analyse van de feiten staat in de bijlage hieronder.

Het volledige [b]Nieuwe Klimaat Alarm

http://www.clepair.net/klimaatalarm.htm ... Du24A1S6zk
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtma 31 dec 2018, 11:06

Het heeft dus weinig zin om die Porscherijder in een Tesla te krijgen, Bedenk wel dat wie een Tesla Model S P90D rijdt, strijkt in vijf jaar tijd meer dan 73.000 euro aan belastingsubsidie op.(echt belachelijk want dat moet door de anderen betaald worden)
We moeten het van de massa hebben.
Als we zorgen dat de auto voor de gewone man veel lichter wordt door gebruik van kunststoffen, en een motor die geen 300PK hoeft te leveren als je er toch mee in de file naar je werk staat maar met 150Pk en een verbruik van 1:30 dan heb je voor de massa al een CO2 reductie van 50% en een zuinige auto wil iedereen.
Offline

BMWim

Moderator

  • Berichten: 2872
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 09:15
  • Woonplaats: 's Gravenmoer

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtwo 02 jan 2019, 11:59

tsjonge jonge, wat een complot en fantasie theorieën allemaal...
De onderbuik gevoelens op PVV-nivo worden weer aangesproken.
als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi !
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 12 jan 2019, 16:05

Uit De Dagelijkse Standaard

Elektrische auto kopen vanwege Klimaatakkoord? Je word genaaid waar je bij staat!

In het 0AD neemt men het aanbod van elektrische auto’s onder de loep. Dit natuurlijk vanwege het Klimaatakkoord. Geen zorgen, de goedkoopste is maar 22.360 euro en kan wel 100 km rijden op een volle accu!
“De verwachting is dat veel mensen wachten tot 2021, als er 6000 euro aanschafsubsidie komt voor emissieloze auto’s,”
aldus brancheorganisaties. Ja, leuk, maar die 6000 euro geldt pas vanaf 40.000 euro! Je zou dus 34.000 euro moeten sparen om een deugmobile van 40.000 euro aan te kunnen schaffen! Voor de enkeling die dat niet tegen 2021 opzak heeft is dat natuurlijk geen fijn vooruitzicht!

Gelukkig zijn er dus ook goedkopere opties! De Hyundai Ioniq El. is helaas 5 euro te goedkoop voor de aanschafsubsidie, hij kost namelijk 33.995 euro, maar daaronder zijn ook prima mogelijkheden om slechts een keer per één à twee dagen op te laden! De Renault Zoe heeft het grootste bereik met wel 300 kilometer, en daaronder varieert de actieradius van 100 kilometer tot wel 170 kilometer! Dus wat zeur je nou?

De laadtijden liggen ergens tussen de 4,5 en 6,75 uur, maar er zijn gelukkig ook ‘snellaad-opties’ waardoor de auto in 20 tot 30 minuten is opgeladen, maar dan niet de volle actieradius kan bereiken. Zo’n laadpaal die dat faciliteert moet je alleen wel eerst zelf even aanschaffen! Kost slechts iets van 300 – 2000 euro, afhankelijk van de capaciteit, het type auto en de lengte van de kabel, maar goed, je wilt toch elektrisch rijden?!

Voor wie over een paar jaar pas die paar extra euro op de bank heeft staan, er zijn prima modellen in aantocht! Op de Mini E (200km actieradius) na, die slechts 20.000 euro kost, heeft de rest een prijsklasse van 35.000 tot 155.000 euro! Gewoon even tien à twintig jaar niet op vakantie gaan en even een wijntje minder tijdens etentjes, dan heb je het zo bij elkaar!

Het feit dat zo’n beetje alle voorzieningen en belastingen duurder/hoger worden had je kunnen verwachten. Je hebt natuurlijk zélf voor de politieke partijen die nu in het kabinet zitten, gestemd en we willen toch met z’n allen betalen voor het klimaat? Je had gewoon kunnen studeren voor chirurg of advocaat, maar nee, je ‘passie’ lag bij het beroep van kapster, kelner of vrachtwagenchauffeur. Proberen we een keer het milieu te redden, loop je vast weer te klagen! Ga maar lekker met de fiets, ondankbare hond!
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Hoe nu verder met ons groen kabinet

Berichtza 12 jan 2019, 19:24

De VVD kiest eieren voor zijn geld.!

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3015128 ... -gordijnen


Ze zien de FVD en PVV te groot worden....!!!!
Maar gewoon heel nuchter gezegd, met een land wat net 1% van de totale Co2 uitstoot wereldwijd, waarom moeten wij dan 50% minder doen in 2030..,dat is dan dus 0.5% minder wereldwijd, maar de opkomende landen produceren gezamelijk 4-6% per jaar meer..Co2.
Dus wees reeël en besef dat dat hele Co2 reductie verhaal een wassen neus is en enkel bedoeld is om zakken te vullen in Den-Haag en Brussel.... :x
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black

Keer terug naar Ander belangrijk nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron