Het is nu di 14 mei 2024, 23:09


Oldtimers en Regeerakkoord

Al het nieuws wat te maken heeft met het rijden van een oude BMW (regels, belastingen etc)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 15:28

ga jij voor advocaat :P
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

undifined1

Master

  • Berichten: 870
  • Geregistreerd: vr 06 mei 2011, 10:26

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 15:48

Nee, ook niet, veel te veel moeilijk gepraat en moeilijke teksten lezen, ik ga voor elektrotechnicus. Maar eerst mn VWO nog maar eens halen.....


On topic:
Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat de regeling zoals die er is gewoon blijft bestaan, zal de Branche denk ik nooit meer er bovenop komen, de overheid toont zijn onbetrouwbaarheid steeds meer, immers de overheid kan volgend jaar dan alsnog nog wel zeggen dat ze ermee ophouden.

Maar nog even een vraagje aan de mensen hier die meer verstand van politiek hebben, als ze er niet uitkomen en er komt geen voorstel, blijft de regeling dan bestaan, of houd de regeling op? Ik weet dat in het regeerakkoord staat dat ze het af willen schaffen, maar dan moet het afschaffen op zich toch ook nog door de kamers goedgekeurd worden?
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 16:42

dan zal de laatste regeling blijven bestaan dus heffing op gas diesel beprking import ed

maar die weekers is nog gevaarlijker dan vroeger de KGB dus die zet alles op alles om het erdoor tekrijgen
Er gaat wat veranderen op welke wijze dan ook

en de branche dat zou de regering een rotzorg wezen die hebben meer branche's naar de klote geholpen

zolang een oldtimer geen mauro id heet ,een oldtimer niet onder assiel/milieu beleid vallen ,of een oldtimer niet onder een banken sector valt heb je weinig kans dat het oude gehandhaafd blijf, dit is al jaren zo :evil:
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 17:00

Hee, martine34, jij bent een van die mensen die met een glimlach voor elke wagen zijn houderschapsbelasting betaalt. Vind ik mooi dat jij dat kan, maar het is erg jammer dat je telkens mensen met een klein budget niet in hun waarde kunt laten.
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 18:18

even ter uwe informatie hee ! het is een forum ik geef een mening (als is het 100X)ergens over net als een ieder ander, je hoeft het uitteraard niet eens te zijn met een mening of stelling maar daar kunnen we een discusie over voeren :P

en nee ik betaal ook niet lachend MRB ,maar ik wil dit rijden en dan moet ik er voor betalen als ik er dagelijks mee rijd net als ieder ander :idea:
je bent zeker even vergeten waar destijds een oldtimer regeling voor in het leven geroepen is ,en waarom daar nu een eind aan gemaakt gaat worden en niet alleen uit milieu overweging (zie het aan scherpen van grijs kenteken regeling destijds) :idea:

en nu je toch het mensen met een klein budget aanhaald !nogmaals hier is de oldtimer regeling niet voor in het leven geroepen of dat je dat nu begrijpen wil of niet maar het is wel zo !!

ik rijd auto naar mijn portomonee ,ik heb hobby's die ik betalen kan en ook verantwoorden kan anders doe ik het niet of wil ik het niet doen
heb ik net de centen om een belasting vrije dikke auto te rijden en het onderhoud niet meer betalen kan omdatie MRB plichtig word !dan doe ik het toch verkeerd (dit valt dan ook onder belasting vrij rijden ) ;)

en er was destijds ook niemand die medelijden had toen ik een dikke Ami op grijs kenteken wilde rijden en het afgeschaft werd .

en ja ik ga wel glimlachen als het misbruik van deze regeling er door komt en alleen voor oldtimers gaat gelden

ook de afschaffing MRB vrije bedrijfs wagens juich ik ook toe ,daarbij ook de groene gebakjes weer aan de MRB
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op wo 17 apr 2013, 18:38, in totaal 2 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

Yoshi

Die hard

  • Berichten: 370
  • Geregistreerd: do 26 mei 2011, 14:07
  • Woonplaats: Noord-Holland

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 18:19

dat ze diesel en lpg aanpakken prima, hoort gewoon niet thuis in een oldtimer en heeft geen zin als je maar een beetje hobbymatig rijdt... vooral die 190d's hebben het verkloot voor de rest. :devily:

nu tank ik al 1 op 7 met benzine en willen ze me nog meer naaien voor dat ene ritje per maand dat ik maak... geld nodig om die prius en ampera rijders op de linkerbaan te kunnen subsidieren die iedere dag zogenaamd goed voor het milieu bezig zijn, ga toch weg man. ben absoluut geen sloeber die voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten maar de meeste oldtimers kosten al een vermogen om te onderhouden en dit is gewoon mensen naaien. :angry:

pfff rij m'n E23 met bom en al het binnenhof op als ze het naar 40 jaar gaan verschuiven. :lipssealed:
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 18:35

Yoshi schreef:dat ze diesel en lpg aanpakken prima, hoort gewoon niet thuis in een oldtimer en heeft geen zin als je maar een beetje hobbymatig rijdt... vooral die 190d's hebben het verkloot voor de rest.


kijk een ieder heeft er een mening Jaap,das nu het mooie van een forum of niet voor sommigen ;)

@vooral die 190d's hebben het verkloot voor de rest.

deze groep was mede de reden dat grijs kenteken afgeschaft werd om door allemaal een dikke bus te gaan rijden :x
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 19:10

Als je door allerlei overheidsmaatregelen steeds minder te besteden hebt wordt het erg moeilijk om de oldtimer te blijven rijden. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om e.e.a te blijven bekostigen. Ik heb geen oldtimer voor dagelijks gebruik, maar voor de zomer om te genieten. Ik kocht mijn auto vanwege de nette staat, mooie kleur en de mooie leren Recaro stoelen, de lpg zat er al in, zonder lpg had ik deze ook gekocht. Maar ik ben wel gebonden aan een budget voor de hobby. Klein budget betekent dan gelijk dat je geen liefhebber bent? Als er een lpg installatie in de auto zit ben je misbruiker van de oldtimervrijstelling? Ik kan het hokjes denken niet begrijpen, zo zwart wit is het niet. Hadden ze de APK bij import nog bij de RDW gelaten hadden de meeste stinkdiesels niet op de weg gekomen. Maar het is te lastig voor de overheid om de overtreders aan te pakken. Wat er nu gebeurt is tijdens de wedstrijd de regels veranderen en zo onverwachts mensen voor moeilijke keuzes zetten. Dat gebeurt nu met de oldtimers, en ook met mensen in een huurhuis die ineens 10% meer moeten betalen omdat ze te goedkoop wonen volgens de regering. En dat is er mis, de vrijheid om te doen wat je wilt wordt afgepast aan dat wat de door links aangestuurde overheid gepast vindt. Dat jij graag een oude auto rijdt om dat je het design mooi vindt, of in een huurhuis blijft om zo meer geld te hebben voor leuke reizen zijn zo maar twee vrijheden die door anderen worden afgenomen ter betaling van schulden die door hebzucht zijn ontstaan.
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

wout2

Pro

  • Berichten: 187
  • Geregistreerd: za 16 jun 2012, 19:58

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 19:22

Ik misbruik de regeling ook, want al is de E23 de 2e auto ik gebruik hem wel bijna iedere dag. Moet ik wegenbelasting betalen heb ik daar wel vrede, want hier was de vrijstelling niet voor bedoeld.
Ik zou het wel jammer vinden dat op deze manier mensen hun hobby zouden moeten beeindigen :cry:

Misschien valt het allemaal wel mee wat we moeten gaan betalen.
Offline

ebuy

Pro

  • Berichten: 210
  • Geregistreerd: do 22 sep 2011, 21:24
  • Woonplaats: Klazienaveen.

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 19:39

Waarom krijgen de mercedes diesel rijders toch telkens de schuld. Die auto's zijn nu eenmaal veel verkocht in de jaren 70 en 80 en het waren en zijn nog steeds de betrouwbaarste en betaalbaarste dieselmotoren uit die tijd . Ook BMW kan daar met een 524td niet aan tippen helaas.

Die mercedes diesels vallen op maar wat denk je van al die andere BMW's , Volvo's . Ami's , Audi's , Opels en vw's op gas ? ( en ook op diesel audi 80 en vw golf ) ook die verkloten het . 15.000 tot 30.000 km per jaar in een oldtimer rijden wil niet zeggen dat je geen liefhebber bent maar deze groep is de boosdoener ongeacht merk.
Ik ben er van overtuigd dat van deze groep straks maar weinig meer in een ouwe bak rijden maar een jonge diesel of lpg auto aanschaffen , dan zul je zien hoeveel liefhebbers er zijn.
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 19:54

mijn e23 doet 230 euro belasting per kwartaal...
wat kost een jonge diesel of auto op lpg???
heb 3 jaar belasting betaald voor mn e23,dus dit kan er ook wel bij,ik verkoop mn e23 er iig niet voor,want alleen al in de auto zitten geeft me een smile op mn face :Peace:

mn mercury is een ander verhaal,die weegt 2350kg en loopt 1 op 4 op benzine,als ik daar belasting op moet betalen,dan is dat niet haalbaar voor mij,maar ik zal m niet verkopen!!

dan maar 2 maanden per jaar als ik mn vakantie geld heb belasting erop..
mn VAN heb ik nodig voor mn GROOT gezin,dus toch maar bloemschikken gaan??eigen bedrijf??
en dan maar op bedrijf zetten??

ik zie wel hoe of wat,maar dr is altijd een mouw aan te passen...
ik rij oldtimer omdat ik ze meer charme vind hebben,mooier vind,me die autos blij maken,ongeacht t merk!!!!!!!!!
ik rij geen oldtimer omdat ze belasting vrij zijn...
en al zijn ze geen euro meer waard,voor mij heeft t heel veel waarde!!!!!
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 20:00

zit regelmatig met de vracht waggel op de weg ,en van de 10 oldtimers op een dag zijn er 7 of 8 een MB 190 of 200 diesel de dikkere van dit merk 500 600 sec oid een stukje minder met ook andere berijders daar zit zo af en toe ook een peugeot en VW(busje) tussen :P

de in bijna of showroom staat verkerende oldtimers zie je alleen in het weekeinde met een tourit of meeting met een enkele diesel ertussen !
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 20:10

graad schreef:
ik zie wel hoe of wat,maar dr is altijd een mouw aan te passen...
ik rij oldtimer omdat ik ze meer charme vind hebben,mooier vind,me die autos blij maken,ongeacht t merk!!!!!!!!!
ik rij geen oldtimer omdat ze belasting vrij zijn...
en al zijn ze geen euro meer waard,voor mij heeft t heel veel waarde!!!!!


hier raak ik dan weer zo ontroerd van :Peace: :P
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

Daytonawim

Die hard

  • Berichten: 327
  • Geregistreerd: zo 08 jan 2012, 11:40

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 20:47

Er zit nog wat beweging in het geheel, afwachten maar.

Er zijn overigens genoeg mensen met een kleine beurs die bewust oldtimer rijden om dat het betaalbaar is, binnen dat kader zijn er ook mensen die liefde hebben voor hun auto, em prima onderhouden en lol hebben in de liefhebberij van oldtimers.

LPG hoort niet in een oldtimer, zou niet weten waarom niet, in de oorlog reden ze tenslotte al op gas ( was wel is waar een noodzaak maar toch) Volvo heeft jaren affabriek lpg auto's gemaakt.
Daarnaast als we het over het milieu hebben, dan zou LPG zelfs verplicht moeten worden ! Zeker voor al die oude bakken. :D

Dus die groep kan je echt niet over een kam scheren.

Als alle ellende doorgaat en er flink afgetikt moet gaan worden, dan zijn er zat mensen die snel afscheid nemen van hun auto en wat nieuwers gaan zoeken, kijk maar op MP naar het aanbod die hopen allemaal nu nog wat centen te beuren voordat het echt te laat is.
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 20:58

In de oorlog reden auto's op hout !

Ze monteerden een kacheltje in de kofferbak of op een aanhangwagen. Bovenin de kachel gingen kolen of een mengsel van hout en turf. Daaronder stookte de chauffeur een vuur. Na een kwartier liep de druk in de ketel zo hoog op, dat het houtmengsel begon te vergassen en geschikt was voor de motor.

Starten op houtgas was bijna onmogelijk. De bestuurder liet de auto van een helling rollen of spande er even een paard voor. Alleen rollend had je kans dat de motor aansloeg. De houtgasgenerator leverde bijna veertig procent minder vermogen, maar je kon tenminste rijden.
Freude am Fahren
Offline

ErikAnton

Professional

  • Berichten: 1726
  • Geregistreerd: do 27 mei 2010, 19:56

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 21:32

Ik rij zelfs met mijn chevy Van van 84 op diesel en gas!!!!! Beter voor het milieu....

1:8 op diesel
met bijmengn lpg rij ik 1:10 en 20 litr gas elke 1000 km

Meer motorvermogen is de echte reden!

Maar ik kan hem zo op camper kenteken zetten, kwart tarief. Donder er dan wel gelijk een benzine blok in, scheelt weer mrb.
Laat ze maar snel is beslissen voor 2014, 2015 zien we wel weer.

De E23 gebruik ik dan wel 3 maanden in de winter totdat die in zn winterslaap valt.
Offline

bert/e23

Moderator

  • Berichten: 691
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 22:13

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 21:43

Blijft mij toch altijd weer de reactie bij van Nico van het bmw7forum over het wegenbelastingvrije onderwerp.
Heb je een oldtimer echt als hobby gewoon belastingvrij laten , stuur je in een oldtimer omdat het lekker goedkoop is gewoon mrb betalen.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
Offline

ebuy

Pro

  • Berichten: 210
  • Geregistreerd: do 22 sep 2011, 21:24
  • Woonplaats: Klazienaveen.

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtwo 17 apr 2013, 22:28

Dat bedoel ik maar Bert
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......
Offline

undifined1

Master

  • Berichten: 870
  • Geregistreerd: vr 06 mei 2011, 10:26

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 07:39

bert/e23 schreef:Blijft mij toch altijd weer de reactie bij van Nico van het bmw7forum over het wegenbelastingvrije onderwerp.
Heb je een oldtimer echt als hobby gewoon belastingvrij laten , stuur je in een oldtimer omdat het lekker goedkoop is gewoon mrb betalen.


Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is, maar in dat geval komt de overheid nooit aan de 153 miljoen, en wanneer ben je een liefhebber, leggen we die grens bij 1000km, 5000km, 10000km, of kijken we naar andere dingen, zodat je als liefhebber alleen maar op de weg mar als het warmer is dan 16 graden en niet regent? En hoe controlleren we dat?
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 08:54

liefhebbers herken je meestal al voor 99% hoor...als je de staat van de auto al ziet :Peace:
maar ook de zogenaamde KNAKENBAKKEN kunnen bij liefhebbers zijn!!

voorbeeldje...iemand bij ons bij de chevy club een corvette van 56...supermooi en duur!!!!
een liefhebber!!
maar ook 1 met een matzwarte impala van 72...maar telkens zie je de auto veranderen..in positieve opzicht,
zo gouw de jongen wat centjes overhoud steekt hij wat bloed zweet en tranen in zijn hobby!!je ziet de auto veranderen!!das een echte liefhebber!!!
je kan in niemand zn portomonee kijken,de 1 heeft wat meer te besteden dan de ander..maar je oldtimer rijdend houden kost ook geld...en das heel wat hoor :clap:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

undifined1

Master

  • Berichten: 870
  • Geregistreerd: vr 06 mei 2011, 10:26

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 13:34

In het echt kun je liefhebbers zeker herkennen, maar op papier kan de overheid niet zeggen van Graad uit Helmond is een echte liefhebber, maar Klaas uit Friesland niet, dat is niet letterlijk uitvoerbaar.
Offline

MartinE34

Professional Zilver

  • Berichten: 2821
  • Geregistreerd: do 23 sep 2010, 22:48
  • Woonplaats: Gelderland/Brabant

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 14:52

Er is maar
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Offline

Street legal

Professional

  • Berichten: 1680
  • Geregistreerd: za 25 jul 2009, 11:34
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 16:15

Heey Martin je lijstje is niet compleet, je bent nog een categorie vergeten. Naast alle rijdende zaken ook alle boten, jetski's etc. belasting en afvalstoffenheffing laten betalen. Nu betalen die ook niets. Vang je denk ik ook een behoorlijk deel van het begrotingstekort :P
Het probleem van een kilometer heffing is dat registratiekastje wat veel meer registreert dan wenselijk is, en jou dus kan koppelen aan plaatsen, snelheid enz. En dan krijg je dat sommige provincies of gemeenten de miljeu uitstoot gaan gebruiken om extra centen te trekken, en wordt er weer oneerlijk belast
Maar het grootste probleem zit in de mens an sich, snijden in eigen vlees doet pijn. en dus schuiven we onze pijn liever naar een ander. Daar zijn vooral politici en managers retegoed in. Die lui in Den-Haag moesten immers 170 euro bruto inleveren, o o o wat was dat toch onrechtvaardig. maar de chronisch zieken kunnen wat extra inleveren, dat dan weer wel.
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image
Offline

undifined1

Master

  • Berichten: 870
  • Geregistreerd: vr 06 mei 2011, 10:26

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 16:21

Street legal schreef:Heey Martin je lijstje is niet compleet, je bent nog een categorie vergeten. Naast alle rijdende zaken ook alle boten, jetski's etc. belasting en afvalstoffenheffing laten betalen. Nu betalen die ook niets. Vang je denk ik ook een behoorlijk deel van het begrotingstekort :P
.


Als we dat gaan doen, dan doen we het ook goed en dan moeten alle fietsen, rollators, steps, skateboards, skeelers, aanhangers en schoenen ook mrb betalen.
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: Oldtimers en Regeerakkoord

Berichtdo 18 apr 2013, 16:47

fiets belasting is een heletijd geweest he ;)
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
VorigeVolgende

Keer terug naar Ander belangrijk nieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron