Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Het moet niet gekker worden!

di 30 jun 2015, 08:43

Een BMW750iL bij Jet Cars voor 1170 euro :shock:.

http://www.marktplaats.nl/942383946

Re: Het moet niet gekker worden!

di 30 jun 2015, 10:48

Zijn lokkertjes, Google maar eens op Jetcars

di 30 jun 2015, 11:52

Soms staan er best wel koopjes tussen.maar vaak lokkertjes inderdaad

di 30 jun 2015, 12:08

Denk dat op den duur al dit soort auto's en andere grote bakken ook geen reet meer waard zijn :roll:

di 30 jun 2015, 12:16

Een nette, goed onderhouden 750i gaat echt wel richting de 5000

di 30 jun 2015, 16:22

Inderdaad, een mooie 750 kost echt 5k. En Bij die mafia bende van Jet-Cars kun je beter erg ver uit de buurt blijven.

do 02 jul 2015, 18:39

:D :D Dat is ook geen reclame voor die mannen.

do 02 jul 2015, 20:13

Zo is het, en dat moet ook echt zo. Mijn vrouw is daar enorm belazerd. Dat was vlak voor ik haar leerde kennen. Zij had een auto gekocht, waar op het moment van bezichtigen kentekenplaten van Jet-Cars op zaten. Na proefrit en betaling bleek bij afhalen dat ze wel een auto gekocht had maar deze was nog niet eens aan een sloperij af te leveren zo slecht. Ze hadden twee van die wagens, en om de schroothoop te verkopen hebben ze de andere auto voor de proefrit gebruikt. En toen ik daar verhaal kwam halen, werd alles eerst ontkend en toen ik met de advertentie en foto begon te wapperen stonden er ineens twee enorme louche uitziende heren naast me die vonden dat we maar snel weg moesten gaan, anders ...
Heeft haar 4200 euro gekost dat wrak. Heb er in onderdelen nog 1200 voor kunnen terughalen. Daarom nooit en dan ook nooit een voertuig daar kopen.

do 02 jul 2015, 22:40

Daarom betaal ik (wij) pas als we de auto komen halen :roll:

vr 03 jul 2015, 05:43

Of een vrouw niet alleen laten gaan. :mrgreen:
En 2 louche figuren? Daar wemelt t van daar :Peace:
Maar die hadden de sloop auto mooi kunnen textileren.had er mooi overheen gereden dan...sorry,maar de remmen doen t niet :D

vr 03 jul 2015, 07:58

Ja Graad, dat zou ik ook wel willen. Maar ik heb mijn werk lief, en neem geen onnodig risico meer.

vr 03 jul 2015, 09:02

Het klopt inderdaad dat je wordt verleid met lokkertjes, maar toch hoop je ergens dat het een goede auto is voor de aangeboden prijs. Maar ik denk dat er met deze 750 echt wel wat aan de hand is in de orde van: versnellingsbakrevisie oid.

Ik ben er een jaar of 8 geleden eens geweest. Vooraan zie je de mooie showroom en in het midden een soort van servicebalie met een vriendelijk uitziende Turk. Ik was gelokt door een MB280SE op LPG van 25 jaar oud en kwam met nieuwe APK voor 1150 euro. Toen was de oude wegenbelastingvrijstelling nog van kracht, dus ook op LPG belastingvrij 8-).

Ik vroeg waar de auto stond en werd naar achteren gestuurd naar een van de loodsen op het terrein. Daar in een hoekje stond ie dan. Maar niet auto van de foto op marktplaats. Een verrotte sloper waar ook al diverse onderdelen van af waren gehaald, zoals grille, koplampen, e.d.

Toen ik bij de balie vroeg hoe dat zat zei de Turk: "Maar meneer, U denkt toch niet dat we een complete Mercedes voor die prijs verkopen?"

Nou daar kun je het mee doen. Helemaal voor niks naar Rotterdam gereden met serieuze koopinteresse en geld op zak. Kortom teleurgesteld, maar weer een ervaring rijker.

En de Volvo 164E waar ik toen mee reed heeft het nog een hele tijd prima volgehouden :lol:.

za 11 jul 2015, 14:50

Net even op de link geklikt en...hij is er nog :lol:.
Plaats een reactie