Het klopt inderdaad dat je wordt verleid met lokkertjes, maar toch hoop je ergens dat het een goede auto is voor de aangeboden prijs. Maar ik denk dat er met deze 750 echt wel wat aan de hand is in de orde van: versnellingsbakrevisie oid.
Ik ben er een jaar of 8 geleden eens geweest. Vooraan zie je de mooie showroom en in het midden een soort van servicebalie met een vriendelijk uitziende Turk. Ik was gelokt door een MB280SE op LPG van 25 jaar oud en kwam met nieuwe APK voor 1150 euro. Toen was de oude wegenbelastingvrijstelling nog van kracht, dus ook op LPG belastingvrij

.
Ik vroeg waar de auto stond en werd naar achteren gestuurd naar een van de loodsen op het terrein. Daar in een hoekje stond ie dan. Maar niet auto van de foto op marktplaats. Een verrotte sloper waar ook al diverse onderdelen van af waren gehaald, zoals grille, koplampen, e.d.
Toen ik bij de balie vroeg hoe dat zat zei de Turk: "Maar meneer, U denkt toch niet dat we een complete Mercedes voor die prijs verkopen?"
Nou daar kun je het mee doen. Helemaal voor niks naar Rotterdam gereden met serieuze koopinteresse en geld op zak. Kortom teleurgesteld, maar weer een ervaring rijker.
En de Volvo 164E waar ik toen mee reed heeft het nog een hele tijd prima volgehouden

.