Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Dit lijkt me eigenlijk niet eens zo verkeerd?

ma 20 jul 2015, 11:44

.
http://www.marktplaats.nl/m942424617 8-).

Re: Dit lijkt me eigenlijk niet eens zo verkeerd?

ma 20 jul 2015, 13:24

War betekent dat 2-tje op de nummerplaat? Groeten, Danny

ma 20 jul 2015, 14:01

als die net zo goed onderhouden is als hij er van binnen uitziet......

als je op zoek bent naar een E38: die van mij is te koop, zie de link in het te koop gedeelte.
die is top onderhouden & heeft groot navi en een V12 :D

ma 20 jul 2015, 14:56

dannysedanE28 schreef:War betekent dat 2-tje op de nummerplaat? Groeten, Danny

Dan zijn de platen inmiddels 2x vervangen om enige reden. Meestal is dat verlies of diefstal. De oude platen zonder nummer of met nummer 1 zijn ongeldig geworden. ..

ma 20 jul 2015, 15:08

wax_ schreef:als die net zo goed onderhouden is als hij er van binnen uitziet......

als je op zoek bent naar een E38: die van mij is te koop, zie de link in het te koop gedeelte.
die is top onderhouden & heeft groot navi en een V12 :D

Dank je voor het aanbod, maar ik ga zowieso eerst op vakantie en s - zomers rijd ik altijd cabrio. Maar voor de winter zou het leuk zijn dat zonder meer. Valt er nog iets in te ruilen?

ma 20 jul 2015, 15:10

Dus zo'n 2-tje heeft niets te maken met b.v. zware schade, waarbij de nummerplaat zo kapot is, dat die vernieuwd moet worden?

ma 20 jul 2015, 16:22

Nee helemaal niets. in geval van beschadiging dan vervang je gewoon de plaat en lever je de oude in. Opfrissen noemen ze dat... :idea:.

ma 20 jul 2015, 19:58

Ik heb ook altijd gedacht dat met schade aan de nummerplaat je ook een 1 op de nieuwe plaat krijgt

ma 20 jul 2015, 22:53

vind een

di 21 jul 2015, 11:24

Mooie wagen, wel al behoorlijk wat kilometers gereden.

di 21 jul 2015, 12:23

marcowildcat schreef:Ik heb ook altijd gedacht dat met schade aan de nummerplaat je ook een 1 op de nieuwe plaat krijgt
Het is puur voor bescherming van de eigenaar voor wanneer die een plaat kwijtraakt. Hij moet dan aangifte doen en dan kan hij 2 nieuwe platen laten maken met een extra cijfertje. De oude platen worden dan ongeldig. Dus een bekeuring op die oude plaat hoef je niet te betalen...

In Engeland hebben ze wel een systeem waarbij auto's een melding van schade krijgen, maar dit komt (ook) niet op de plaat te staan. Meestal wordt het kenteken (V5) in beslag genomen (na een ongeval) en dan moet het voertuig eerst gerepareerd en geinspecteerd worden door de DVLA (=RDW) om van de melding af te komen en mag dan pas weer de weg op. Ze noemen dit Cat D voor lichte schade, Cat C voor middelzware schade, etc. :idea:

do 23 jul 2015, 10:04

@Henkjan: ik heb eigenlijk al genoeg auto's, dus inruilen doe ik niet of het moet echt al iets bijzonders zijn ;-)

vr 24 jul 2015, 09:06

wax_ schreef:@Henkjan: ik heb eigenlijk al genoeg auto's, dus inruilen doe ik niet of het moet echt al iets bijzonders zijn ;-)

Dan wordt het een lastig verhaal, want ik zit met hetzelfde "luxeprobleem" (teveel auto's op het erf) :mrgreen:.
Plaats een reactie