Plaats een reactie

Wie kan mij helpen....

za 03 okt 2015, 19:54

Ik wil in mijn e23 zgn USA lights plaatsen,dus bij stadslicht dat mijn knipperlichten branden,en bij knipperlicht dat de lichten feller worden.
Ik weet dat je dan knipperlichtlampjes met 2 functies moet hebben,heeft mijn mercury ook,maar hoe moet ik t aansluiten?
Gewoon de kabels van stadslicht bij de knipperlicht steken?

Wie is er technisch onderlegd,ikke niet iig :mrgreen:

Re: Wie kan mij helpen....

za 03 okt 2015, 20:03

Ik zou gewoon een stadslicht lampje in de knipperlicht unit bouwen en dan koppelen aan je stadslicht.
het kleine lampje is 5W en je knipperlicht 21W dus die is automatisch ook feller.

Re: Wie kan mij helpen....

za 03 okt 2015, 20:08

Oke,maar dacht als er een kabel naar mijn knipperlicht gaat,dat ik er dan een ander lampje erin zet dat ik dan dat effect krijg..hou niet zo van boren :mrgreen: dat gaat altijd fout bij mij ;)

Re: Wie kan mij helpen....

za 03 okt 2015, 20:28

Gewoon op eBay een set halen heb ik ook gedaan gr

Re: Wie kan mij helpen....

za 03 okt 2015, 20:46

Oke,maar hoe werkt t dan Marc? Heb je een item voor me?

Grz graad

Re: Wie kan mij helpen....

zo 04 okt 2015, 08:17

Hi graad gewoon eBay.com kijken let dan op knipperlicht met drie draadjes ivm stadslicht. Knip stekker van auto af en maak er een mooie stekker op met drie aansluitingen en trek de ene door naar je stadslicht en klaar is klaar zo heb ik dat ook gedaan tijd terug had ik je wel eens mailtje bestuurt dat ik wat voor je gevonden had voor je toen had je geen intressen :)

Re: Wie kan mij helpen....

zo 04 okt 2015, 08:21

Oke,kan t mij niet herinneren iig dat je mij dat gestuurd hebt... :crybaby:
Stuur eens wat foto's door via app ;)

Re: Wie kan mij helpen....

zo 04 okt 2015, 09:55

Is dat APK waardig op die manier?
Waarom geen Angel-eyes? :roll:

Re: Wie kan mij helpen....

zo 04 okt 2015, 12:49

Dat vind ik te nieuw voor een e23...

Re: Wie kan mij helpen....

ma 05 okt 2015, 08:43

maak het wel zo dat je het makkelijk kunt los koppelen ivm de volgende APK :idea:
Plaats een reactie