Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Vandaag de uitvaart van Peter

wo 25 nov 2015, 19:53

Vandaag naar de uitvaart van Peter geevers geweest.
En waren weer veel bmw leden van verschillende forum's aanwezig.
Stonden veel bmwees in de erehaag voor Peter.

Image

Image

Image

Image

Hier kwam Peter aan voor zijn ""laatste""rit

Image

Image

Zijn petekind en dochter reden met ""zijn""635csi achter hem aan

Image

Was echt een zeer mooie afscheidsdienst voor een echte bmw liefhebber in hart en nieren!!

Ben gisteren nog wezen kijken samen met Hennie naar Peter thuis,en als je zag de kaarten,ect van vreemde mensen eigenlijk uit de bmw wereld,dat is toch wel hart verwarmend.

Bij de toespraak werd vaak t woord BMW genoemd,en ook veel foto's van Peter en zijn familie met toch overal bmwees erop.

Hennie had een mooi bmw speltje gekregen,en Hennie had het bmwpetje wat Peter altijd ophad op de kist gelegd.
En de dochter en echtgenote wilde dat Dennis ( met de bmw m5 e60) de pet kreeg,omdat hij hem een onvergetelijke rit had bezorgt,met een ritje in de M5 op de ludieke Facebook actiedag donderdags die oldie had geregeld.
Hij had vaak SBS6 terug gekeken,en telkens rolde de tranen over zijn wangen,dat vreemde dit voor m overhadden!!

Het was echt heel druk( buiten moesten mensen op schermen mee kijken) en echt hartverwarmend hoe iedereen Peter toespraken en al die bmw fanaten die aanwezig waren.zo zie je maar dat je met een klein iets toch iemands laatste wens in vervulling kan laten gaan.hoop dat er voor Peter veel bmwees,bier en sigaretten zijn in t hiernamaals.

Mvg graad

Re: Vandaag de uitvaart van Peter

wo 25 nov 2015, 20:39

Ik ken de persoon totaal niet.
Maar sterkte aan de vrienden en familie van Peter.

do 26 nov 2015, 12:21

Mooi verwoord Graad :clap:

do 26 nov 2015, 14:00

yep Graad
dat ben ik met Cees eens
mooi geschreven.
kon er die dag niet zijn

do 26 nov 2015, 14:23

Het was een afsluiting die ik niet snel zal vergeten ,en inderdaad mooi verwoord door Graad.

do 26 nov 2015, 18:54

Mooi omschreven Graad, jullie hebben hem een waardig
afscheid gegeven voor dat Peter aan zijn reis begon naar boven..

vr 27 nov 2015, 15:15

Indrukwekkend hoor ! :Peace:

za 28 nov 2015, 02:43

Inderdaad hele mooie woorden en wat gaaf dat jullie dit zo geregeld hebben.
Ik had er graag bij willen zijn (helaas woon ik niet in NL) maar respect voor iedereen en respect voor Graad om dit zo aan te slingeren op het forum.
Top mannen en vrouwen!

Richard
Plaats een reactie