Er is een bedrijfje hier in de buurt die velgen kan plastidippen en aangezien ik ze wil opknappen vraag ik me nu af of blackchrome (evt. anthraciet) wel staat bij Delphin. Wat is Uw mening: origineel zilvergrijs laten of blackchrome?
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70
MartinE34 schreef:plastidip hoort op een gepimpte polo oid
onder een nette auto zet je gespoten of gecoate velgen
Oh, dat wist ik niet.
Het scheelt wel in prijs ik heb 5 wielen a 35 per wiel plastidip.
Bij poedercoaten is het 55 per wiel en dan moet ik de banden, lood en ventielen er allemaal zelf af halen en weer terug zetten met balanceren erbij uiteraard ... nog even rustig over denken en doorsparen dan maar .
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70
Ok duidelijk verhaal. Ik ben toch al niet zo van de "opvallende velgen". Origineel is toch meestal het mooiste en netste.
Als ik die Amerikanen zie met die chromen zooi eronder, walgelijk gewoon ... .
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70
MartinE34 schreef:plastidip hoort op een gepimpte polo oid
onder een nette auto zet je gespoten of gecoate velgen
Oh, dat wist ik niet.
Het scheelt wel in prijs ik heb 5 wielen a 35 per wiel plastidip.
Bij poedercoaten is het 55 per wiel en dan moet ik de banden, lood en ventielen er allemaal zelf af halen en weer terug zetten met balanceren erbij uiteraard ... nog even rustig over denken en doorsparen dan maar .
het verschil is ook, dat plastidip er makkelijker afvalt dan verf.