Ik zit toch weer met een paar dingetjes met men e23...
Mijn benzinemeter blijft op 60liter hangen, ondanks ik er nog nooit zoveel heb in gedaan
De vlotter is welliswaar vervangen geweest door een exemplaar dat op 2 dingen na identiek was aan het origineel. 1 van de verschillen was dat die een paar cm langer was, dus deze is ingekort geweest. Het andere verschil is dat er een aluminium bus rond het vlottermechanisme zit, dient deze misschien enkel om te beschermen tijdens transport van het onderdeel, of hoort deze bus er gewoon echt op te zitten? Ik heb het vermoeden dat die bus de vlotter tegenhoud en er daarom zogezegd constant 60 liter word aangegeven...
Nog een ander punt wat sinds vorige week is begonnen is dat mijn verwarming/verluchting niet meer altijd werkt... Deze deed het probleemloos tot vorige week, deze springt soms uit op willekeurige basis... Ligt dit misschien gewoon aan een los contact ofzo? Iemand idee waar ik kan beginnen te zoeken naar een aanleiding van dit lastige voorval?
Wat ook sinds vorige week is beginnen opdagen is een sputterende motor, vooral in lagere toeren... Ik vermoed al direkt dat er terug vuil in de benzine leidingen kan zitten, maar in hoge toeren sputtert hij niet zo... Enige tips om een startpunt te hebben om dit uit te zoeken?
Ik bedankt jullie alvast voor enige tips die ik kan krijgen, want ik weet dat hier alle experten verzameld zitten met antwoorden op alle mogelijke vragen over de machtige e23