Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
di 07 jun 2016, 17:15
Ik ben de afgelopen dagen weer druk met de E24 bezig gegaan. Er zat nog een gat in het achterscherm van de LPG aansluiting en op de achterschermen waren een paar plekjes zichtbaar. Bij het embleem op de neus zaten twee pitten, daar was eens een schroevendraaier gestuitert. Naast de achterlichten zaten ook plekjes. Plaatwerken kan ik niet maar gelukkig kon ik bij NH-Autoschade hier in lelystad terecht. Na het zelf demonteren van de bumper en ander uiterlijk kon de reparatie beginnen.

Ik zal later meer posten
di 07 jun 2016, 20:35
Je pakt t goed aan jaap
Blijft ook een mooie e24
di 07 jun 2016, 22:52
Mooi werk voor een mooie wagen! Zal wel een heel goed gevoel geven wat er aan is gebeurd.
Vraagje, weet niet of dat mag maar wat kost het ongeveer het laswerk?
Ben van plan om mijn laswerk zelf te doen maar als prijzen meevallen dat besteed ik dat liever uit
di 07 jun 2016, 23:28
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb ook een paar plekjes ontdekt op mijn [E32] helaas.
Heb wel een goede lasser hier in de buurt, maar nog geen prijs gevraagd ...en hij is toch meer industrieel lasser (RVS ketels enzo), maar hij zegt dat hij dit werk ook kan ..

.
wo 08 jun 2016, 10:09
Ligt het aan het weer? Ook ik ben maar eens aan de gang gegaan met het opsporen van roest/roestige plekken. Aan de E36 beide achterdorpel eindstukken 2 nieuwe onderplaatjes voor de APK erop.(Helaas geen fotootjes). Verder cosmetisch werk, ook aan de E34. Kan lekker op de oprit. Iedereen lekker bezig zo. Groeten, Danny
wo 08 jun 2016, 11:00
Goed bezig !
wo 08 jun 2016, 17:26
Over de prijs kan ik alleen zeggen dat het er van afhangt hoeveel laswerk en op welke plekken het moet gebeuren. Ik heb een prijs inclusief strak maken en de panelen spuiten. Het beste met de wagen langs rijden en laten beoordelen. Hij trekt je nooit het vel over de neus.

primer erop

Strakmaken het begint er op te lijken
wo 08 jun 2016, 20:26
Dat gaat goedkomen met de e24
Ik heb een jaar of 5 geleden 1randje laten maken en onderkant deur..nog steeds nieuw!!dus niet zomaar wat erop laten bakken..das zonde vind ik persoonlijk
Apk lassen kan ik nog wel
Maar vakwerk gewoon door vaklui laten doen
do 09 jun 2016, 17:15
Goed bezig! Ik kom hem binnenkort wel weer eens bewonderen.
Mijn E23 moet binnenkort ook even naar de spuiter. Ik moet dat adresje maar even van je hebben.
vr 10 jun 2016, 08:24
Ziet er goed uit
vr 10 jun 2016, 09:03
Zie hier:

Nu de rest nog polysten en opbouwen.
vr 10 jun 2016, 09:04
Goed bezig Jaap. Dat wordt weer als nieuw
vr 10 jun 2016, 09:27
dat ziet er weer mooi en strak uit
vr 10 jun 2016, 10:14
Dat ziet er weer prachtig uit.
Ik wens je veel rij genot met je E24..................
zo 19 jun 2016, 08:15
Ze staat er weer gelikt bij,jou 6.
En altijd leuk dat er mensen zijn die met je meedenken,zoals de spuiter,en niet t vel van je oren trekken.
Zo heb ik ook goede ervaringen met mijn spuiter,mijn bandenboer ect..mag ik op de als die vrij is,en hoef er niets voor de betalen.
Zo blijft de hobby leuk en betaalbaar,ook als je wat mede forumleden hebt in de buurt die je willen helpen,zoals in mijn geval.
Grz graad
zo 19 jun 2016, 08:59
Wat een topper die spuiter en een goeie service zeg
Zo zie je ze maar weinig tegenwoordig bedrijven die net een beetje meer doen voor de klanttevredenheid en behoud
Auto ziet er superrr uit
Welke kleur is ze gespoten?
zo 19 jun 2016, 11:05
De E24 is gedeeltelijk gespoten. De orginele kleur is nummer 149, saphir blau metalic.