Is geen leder maar Skai. En vwbt je Nederlands, hoeft niet als jij denkt dat het zo goed is. Komt alleen niet de leesbaarheid ten goede. We hebben hier al een Helmonder zitten die er niets van bakt.
Plekjes: 1-rembol moest vervangen.(die heb ik besteld maar nog niet binnen een oplichter mij 10 dagen laten wachten)2-rechter voor en achter deuren heeft paar kleine roestplekjes zie foto:kost rond
Robert heeft de mijne al een keer gezien en het is niet wat hij zoekt. Zaten een aantal punten aan die hem niet bevielen. Vermoedt dat Robert voor een 745 gaat
Hahaha.. die Mike, Vandaag naar Mike gereden met de E28 en een compleet E23 interieur er mee opgehaald. Paste maar net en je had ze moeten zien kijken bij Ad Smelt in Naarden toen ik kwam voorrijden Waanzinnig respect voor je interieur klus Staat SUPER! Heb je dop 17 al gevonden
Michiel schreef:Robert heeft de mijne al een keer gezien en het is niet wat hij zoekt. Zaten een aantal punten aan die hem niet bevielen.
punten puntjes zal je bedoelen michiel.kheb de jouwe gezien,en eerlijk is eerlijk,hij is net zo mooi/mooier als de mijne(en de lak nog mooier denk ik zo minder beschadigingen )
Denk dat Robert mijn kleur en interieur niet mooi vindt. Dank voor het compliment Graad . Ga morgen naar een knappe E32 kijken. Staat al een tijdje stil, leuk project dacht ik zo.
Heb net een heel aardig berichtje geschreven Graad.. Een 730 uit 1990. Heb er al eens eerder bij stil gestaan maar ben er nooit verder mee gegaan. Staat al een aantal jaren stil en heeft beslist geen schades of roest. Paar leuke sportvelgen en een berg boomaanslag en mos. Kleur is donkergrijs. Foto's staan op mijn telefoon. Kost weinig dus ga morgen maar eens praten.
alohaaaa daar ben ik weer maandje weggeweest,was op vakantie inturkiye met mijn 732,enn lekker opgeknapt weer hersteld (gelast en gespoten) en nu weer te koop staan op MP.Nou hoop dat alles goed met jullie allemaal