Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
za 25 jul 2009, 11:14
In navolging van Graad, heb ik toch ook een mindere ervaring met de NoBra bmw dealert...
Had voor mijn e24 2 kentekenverlichting besteld. Wat ze kosten wist de goede man niet. Na een week belt ie op: Meneer uw kentekenverlichting is binnen !, fijn zeg ik, wat gaat me dat kosten (dacht zelf zo rond de 20 euri)? 56 eurootjes meneer ! Tering viel bijna van mijn stoel, ik zei tegen die man dat ik het kofferdeksel er niet bij hoef ! Ja maar besteld is besteld en nu moet u ze afnemen !..... ja daag Ik zei dat ik wel naar de sloop ga, wat ik dus ook gedaan heb en van een 7 serie uit 90 heb ik een mooi setje geschroefd ! kosten? Ach neem maar mee jongen ....helemaal niets haha
Gisteren belde die knakker weer op, Meneer uw verlichting ligt hier nog ! Dat ie die verlichting maar stopt op een plaats waar nooit geen licht komt !!
za 25 jul 2009, 11:52
Dat is toch geen slechte ervaring, je weet dat een garage zoiets niet gratis kan doen !
Die dingen kosten nieuw gewoone e.e.a. wees blij dat ze die dingen nog hebben van een 25 jaar oude auto !
Als je ze goedkoop wil: sloop/ebay, wil je nieuwe moet je gewoon betalen ?
za 25 jul 2009, 14:54
Waarom is dit een slechte ervaring? Jij laat de dealer iets bestellen en komt het dan vervolgens niet ophalen. Hoe netjes is dat? Persoonlijk vind ik dat "not done".
Voordat jij dan reageert dat het je te duur is dan had je daar afspraken over moeten maken. Kijk, wij rijden allemaal oude auto's. Soms (vaak) mankeert daar wel wat aan en dan moet de auto naar een garage oid. Dan vraag je toch ook wat het kost? Als ze dan zeggen, "geen flauw idee", laat je hem dan ook gewoon maken? Ik maak altijd duidelijke afspraken, zo werkt dat nu eenmaal. Ik laat niet iets maken zonder dat ik weet wat het kost. Hetzelfde geld voor een bestelling van iets. Als ze het niet weten dan zorgen ze eerst maar dat ze dat weten, eerder ga ik niet iets bestellen.
Hiermee wil ik de werkwijze van een dealer/handelaar/leverancier niet vrijpleiten, hij had wellicht ook iets meer moeite kunnen doen maar volgens mij is het nog altijd je eigen verantwoordelijkheid. Je kunt verwachten dat dergelijke lampjes niet goedkoop zijn. Het blijft een dealer.
Wat wax_ zei, wil je goedkoop, ga dan direct naar de sloop of zoek op de advertentiesites.....
za 25 jul 2009, 15:50
not done? ik vraag netjes wat ze kosten en dat konden ze mij toen niet zeggen... als ik dan daarna de hoofdprijs moet betalen, wil ik ze niet meer. Maar ik heb ze nu voor niks en dat is toch minder als bij de dealer...
za 25 jul 2009, 16:05
Voortaan even hier op kijken Rover dan kan je zelf inschatten wat het kost
de prijzen kloppen ongeveer
Nummer 12
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=30 weet je het voor de volgende keer
voortkomt misverstanden bij je zelf
Groetjes Tom