Kwam ik vandaag ook weer achter. Begin dit jaar geen beeld meer op mijn LCD Toshiba. 4 januari gebeld met Toshiba. Dan moet u bij CE-repair zijn en kreeg telefoonnummer. U belt nu met CE-repair Dordrecht, dan moet u Nuth in Limburg hebben. Mijn verhaal gedaan, wij maken een rapportje voor de monteur. 4 januari smiddags belde ze terug, u krijgt een nieuwe TV u hoort van ons. Twee weken later weer gebeld, waar blijft mijn TV? Kan wel 3 weken duren. Na 3 weken weer CE-repair gebeld. Het duurt wel lang vind ik, is er niets fout gegaan. Als het toestel niet voorradig is kan het wel iets langer duren meneer, maar zodra ie hier is bellen we.
Gisteren maar weer eens na 5 weken met Toshiba gebeld. De TV is op 5 januari naar Dordrecht gestuurd vertelde de man. Dan is er iets mis gegaan of niet. IK neem contact op met Dordrecht zegt de man. Bel mij dan even wat afgesproken is. Ja dat doe ik
Geen telefoontje, dus vandaag weer maar eens gebeld. U zou mij bellen? Oh ja, ik neem contact op met Dordrecht. Heeft u dat dan nog niet gedaan? en u heeft mij ook niet gebeld? U hoort van mij.
Meteen CE-repair in NUth gebeld. Hoe is de status van mijn order? ik wacht nu al 5 weken. Een ogenblijk ik bel even met de expeditie. Nee meneer de TV is er nog niet maar ik stuur een mailtje. Hoeft niet, zeg ik, want de TV staat al sinds 5 januari bij CE in Dordrecht. Heeft u een momentje dan bel ik even met de expedieetie. 10 minuten in de wacht. Daar ben ik weer, er is iets fout gegaan de TV staat in Dordrecht en komt hier naar toe. IK bel als ie er is. Ben benieuwd of de man van Toshiba morgen nog belt.
Hier wordt ik gek van