do 19 maart 2009, 19:46
do 19 maart 2009, 20:52
do 19 maart 2009, 21:58
do 19 maart 2009, 22:07
do 19 maart 2009, 22:14
do 19 maart 2009, 22:17
do 19 maart 2009, 22:25
Johnnie Turbo schreef:Graag gedaan![]()
Ik heb alleen een vraagje: Bij navraag heb ik begrepen, dat de eerste modellen hun ventiel aan de buitenkant hadden.
Ze zijn er toch ook met ventiel onder de afdekkap?
Kan iemand hier iets over vertellen, please?
do 19 maart 2009, 22:27
do 19 maart 2009, 22:32
do 19 maart 2009, 22:42
graad schreef:mijn hebben ze verteld dat een b11(als voorbeeld)t ventiel in de velgrand
hadden,en de b11 turbo in t kapje(met t warm worden van t ventiel met/van hogesnelheid)
do 19 maart 2009, 22:51
graad schreef:mijn hebben ze verteld dat een b11(als voorbeeld)t ventiel in de velgrand
hadden,en de b11 turbo in t kapje(met t warm worden van t ventiel met/van hogesnelheid)
vr 20 maart 2009, 06:26
vr 20 maart 2009, 06:54
vr 20 maart 2009, 07:29
bert/e23 schreef:fred dat ziet er erg goed uit jongen .welkom bij de club van bmw e23 liefhebbers met alpina velgen![]()
![]()
welke velgbreedte heb je achter op fred, 9,5j?
vr 20 maart 2009, 07:31
vr 20 maart 2009, 20:40
vr 20 maart 2009, 20:45
vr 20 maart 2009, 20:47
vr 20 maart 2009, 21:09
vr 20 maart 2009, 22:53
za 21 maart 2009, 03:38
za 21 maart 2009, 08:05
CeesBMW schreef:Graad, 10J past wel, had ik ook achter met 255 banden.
za 21 maart 2009, 13:31