Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

BMW kinderzitje

za 26 feb 2011, 11:20

Ja inderdaad.

Als alles goed gaat (en daar lijkt het wel op) wordt ik zo rond 28 Mei vader :D :clap: :toast: . En ja zo'n kind moet natuurlijk wel in stijl vervoert gaan worden straks. Dus daarom ben ik op zoek naar een kinderzitje in de welbekende blauw/witte kleuren. (Al is het alleen om mijn Merc rijdende zwager,.... 8-) ). Maar goed bestaan ze uberhaupt, en wie heeft of weet een goeie voor mij?

Ido

Zoek trouwens ook nog een luchthoeveelheidsmeter en en stationairklep/idlevalve, maar daar open ik wel een ander topic voor.

Re: BMW kinderzitje

za 26 feb 2011, 11:26

Stationair klep:

http://www.autosensorberlin.com/index.p ... 4_BMW.html

Kinderzitje: (ze bestaan)

http://www.bmw.nl/nl/nl/owners/accessories/finder.html

Categorie: Interieur, Product: kinderveiligheid

za 26 feb 2011, 22:00

Ido,

Laat je vrouw op 27 mei schrikken :D en je noemt de kleine Cees (of Ceesje als het een meisje wordt) dan krijg je levenslang kleppen stellen voor je e23 !

(27 mei is mijn verjaardag..... ;) )

za 26 feb 2011, 22:10

Hahhaha..
En voor moederdag laat je haar je nieuwe tattoo zien..
Een portret van Cees zijn hoofd op ware grote op je rug.

za 26 feb 2011, 22:41

..moderator... :mrgreen:

zo 27 feb 2011, 10:20

Hahahah ja zou wel een goeie zijn inderdaad, dan hebben we aan deze kant van nederland ook een expert wonen. Papa moet dan nog even de studio uit de schuur slopen en voila: Clubhuis afdeling Noord.

CeesBMW schreef:Ido,

Laat je vrouw op 27 mei schrikken :D en je noemt de kleine Cees (of Ceesje als het een meisje wordt) dan krijg je levenslang kleppen stellen voor je e23 !

(27 mei is mijn verjaardag..... ;) )

@Michiel: Ik weet niet of mijn rug zo breed is ;)

@Baur: Eerst leren wat sleutels zijn dan pas de pc :D

zo 27 feb 2011, 13:49

:mrgreen: :mrgreen:
Plaats een reactie